Gast Henri Aalten Geplaatst: 2 februari 2007 Geplaatst: 2 februari 2007 Ik heb een Topfield HSCI 7700 met een scartkabel aangesloten op een Sony RDR-HX710 DVD recorder. Beeld is goed. Geen geluid. Heb 3 verschillende scartkabels geprobeerd, maar geen geluid. Heb de instellingen van zowel de Topfield, en de Sony nagekeken, maar ik kan het helaas niet vinden. Moet ik nu het geluid nog eens appart aansluiten ?? Door de scartkabel gaat toch het geluid en beeld Nog even ter aanvulling, als ik de satellietontvanger via de scart aansluit op de tv, heb ik wel geluid !! Wie heeft voor mij de oplossing ???
Gast Henri Aalten Geplaatst: 2 februari 2007 Geplaatst: 2 februari 2007 Ook nog even een 2e satellietontvanger geprobeerd, met weer een andere scartkabel. maar bij de opnamen komt geen geluid !!!!!!!! Het moet gezocht worden in de DVD recorder, lijkt mij ???
Gast Henri Aalten Geplaatst: 3 februari 2007 Geplaatst: 3 februari 2007 Het moet dus gezocht worden in de Sony DVD recorder, (instellingen) Heeft niet iemand een soortgelijke DVD recorder, of een soortgelijk probleem gehad, met bijvoorbeeld een Videorecorder aangesloten op een DVD recorder. Tot op heden krijg ik zowel van de dealer, en importeur geen antwoord.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 3 februari 2007 Geplaatst: 3 februari 2007 Sjaak, geprobeerd, ook dan wel goed beeld, maar geen geluid !! De satellietontvanger via scart naar TV, Beeld en Geluid. De DVD recorder via scart naar de Ext video scart van de atellietontvanger.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 3 februari 2007 Geplaatst: 3 februari 2007 Sjaak, bedoel je in de DVD recorder of in de Topfield de instelling Sansaars of externe AV
winwiz Geplaatst: 3 februari 2007 Geplaatst: 3 februari 2007 lezen is ook een vak. Bij 5500 kun je ..................... Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 3 februari 2007 Geplaatst: 3 februari 2007 Sorry Winwiz heb ik nagekeken, deze op Standaard of externe AV beide geprobeerd. wel beeld, maar geen geluid.
Happy2000 Geplaatst: 3 februari 2007 Geplaatst: 3 februari 2007 Eu misschien is je Sony RDR-HX710 DVD recorder gewoon defect. VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image. Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E
Gast Henri Aalten Geplaatst: 4 februari 2007 Geplaatst: 4 februari 2007 Ik heb geschreven naar Sony Nederland. Ga het morgen nog een keer proberen met een Kabel R-G-B-, en audio appart.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 6 februari 2007 Geplaatst: 6 februari 2007 Heb opnieuw vele kabels, en verschillende aanluitingen op de DVD recorder geprobeerd, de dealer weet het niet, Sony gebeld, willen mij niet helpen, recorder nu meer dan een jaar oud. Wie het weet mag het zeggen, Heb nu een DVD recorder die ik niet kan gebruiken, voor opnamen te maken, vanaf de Satellietontvanger. Het moet toch mogelijk zijn, om een TV programma op te nemen, vanaf een satellietontvanger, naar een DVD recorder ?????
Gast Henri Aalten Geplaatst: 6 februari 2007 Geplaatst: 6 februari 2007 He he, de dealer is er achter, de DVD recorder is defect. Een soortgelijk leenapparaat werkt wel naar behoren. Met een scartkabel, om ingang 3 DVD recorder. En bij de Topfied op de scart Video. Kan wat mij betreft, gesloten worden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen