Gast Geplaatst: 4 februari 2007 Geplaatst: 4 februari 2007 ik heb een film van de harde schijf naar de pc geplaatst, perfect. Nu is het een "rec" bestand. Hoe zet ik dit om naar een MPEG-bestand? Ginger
Gast Geplaatst: 4 februari 2007 Geplaatst: 4 februari 2007 Wordt moeilijk, Rec wordt wel gelezen door Nero. Wil het zelf ook uitproberen dus ik laat het wel weten
Gast Geplaatst: 4 februari 2007 Geplaatst: 4 februari 2007 MPEG Streamclip werkt best wel mooi dit programma is snel en het is gratis. kijk maar eens in de bijlage
Melle Geplaatst: 4 februari 2007 Geplaatst: 4 februari 2007 Dit onderwerp is al vaker besproken..even de zoekfunctie gebruiken is ook een optie. Wat ik doe is : files naar je pc via altair files demuxen met project x files naar juiste formaat patchen met dvd patcher 1.06 files samenvoegen tot vob files met TMPGEnc DVD Author Maar er zijn meer manieren. Melle DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.
Gast Geplaatst: 5 februari 2007 Geplaatst: 5 februari 2007 Ik ga het proberen met bovenstaande programma's Heb gisteren geprobeert met DVR Studio Pro, werkt prima en brandt gelijk. Bedankt. Ginger
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen