Ga naar inhoud


[TF4000PVR] Geen beeld na opname van 1 dag oud


p.simonis

Aanbevolen berichten


Citaat:
Bedankt voor je berichtje TangoBravo. Ik heb natuurlijk de FAQ gelezen. Daarin staat dat de code elke maand wordt veranderd. Daarin staat ook, dat ik bv nu in februari nog naar mijn opnames kan kijken van januari. Maar dit kan ik dus niet. Toch een probleempje met mijn TF???


Even een aanvulling op de FAQ:

Je kunt nu (in februari) "ongestraft" naar een gedecodeerde opname van januari kijken. Dan plaatst hij weliswaar de oude key (van januari) op je card, maar omdat die key toegang geeft tot eind februari merk je er in de praktijk niks van, wanneer je weer teruggaat naar rechtstreeks kijken plaatst hij binnen korte tijd weer de key van februari (geldig tot eind maart) op je card.

Anders is het wanneer je de opname nog niet gedecodeerd hebt. Dan kun je in februari dus niet meer kijken naar de opname van januari. Maar tot nu toe is het mij altijd gelukt om die "vergeten te kopiëren" opname's te bekijken doordat ik ze een tijd heb laten afdraaien (met een zwart scherm met de waarschuwing dat ik geen recht had de opname te bekijken enz.), totdat de oude key op de card werd geplaatst. Daarna kon ik weer terug naar het begin van de opname en hem alsnog bekijken c.q. kopiëren. Alleen duurde het soms wel een kwartier of langer voordat hij die oude key te pakken had.

T B
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...