Gast Geplaatst: 4 februari 2007 Geplaatst: 4 februari 2007 Ik ben even benieuwd of de Philips DSX 7072 ook het gebruik van een diseqe of motor-sturing of rotor ondersteunt, ik kan het tot nu toe nergens lezen hier.
guykers Geplaatst: 4 februari 2007 Geplaatst: 4 februari 2007 Ja/nee De orginele FW ondersteund alleen een monoblok diseqc met de "alternatieve" FW kun je een diseqc motor aansturen alsook een 4in1 diseqc schakeling. Lees de readme maar eens bij oa rayhtec of bij lex nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Gast Geplaatst: 4 februari 2007 Geplaatst: 4 februari 2007 Oke bedankt Guykers. Heeft een diseque motor ook een apparte stroomtoevoer, of spanningskabel nodig om te kunnen functioneren ??
guykers Geplaatst: 4 februari 2007 Geplaatst: 4 februari 2007 Nee, in de tijd dat mijn flip draaibaar was (nu zit de motor op de humi) ging ik wel altijd via een horizontale transponder om naar een andere sat ivm de hogere spanning(sneller) heb even knip en plak toegepast met dank aan rayhtec nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen