Ga naar inhoud


[TF5000/5500PVR] Nieuwe firmware online op TF Korea


Sigma

Aanbevolen berichten

Ik heb een JVC televisie. Iemand enig idee hoe ik in de service menu kom? En nog belangrijker, als ik daarin iets zou verschuiven, hoe zit het dan met video en dvd? Die zijn dan ook verschoven?

 

Ik weet trouwens niet veel van CVBS om daar iets zinnigs over te zeggen. Ik weet alleen dat ik naar een fletser beeld aan zit te kijken, om toch alles te kunnen zien.

 

Heeft de RGB / CVBS / YUV / "nog iets" instelling ook effect op de opnames? (Vooral in het geval van ze op de pc bewerken/bekijken/op dvd bewaren?)

Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 Quad

Papa & Mama †

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 98
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

1 - geen idee hoe je in dat menu komt. Even googelen.

 

2 - ja, als je het verschuift, heeft dat ook effect op het beeld van de andere apparaten die via scart zijn aangesloten.

 

3 - cvbs is een veel "slechter" signaal. Alle 3 de kleuren, én het sync-signaal gaan door één kabeltje. Bij RGB zijn er 3 gescheiden kabeltjes voor de 3 kleuren en een apart kabeltje voor het sync-signaal, wat veel beter beeld oplevert. Niet alleen minder flets, ook veel scherper.

 

4 - Nee, die instelling heeft géén effect op je opnames. Die zijn gewoon digitaal, en van de best-mogelijke kwaliteit. Die instelling zegt alleen iets over HOE het signaal naar je tv toe gaat.

 

Bink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met andere woorden: ik moet het satellietbeeld via CVBS maar voor lief nemen om niet met mijn video en dvd in de problemen te komen. (Of via RGB kijken en dan beeld missen...) Stom probleem. Ik meen toch echt (op dit forum gelezen te hebben) dat met een eerdere firmware dit probleem opgelost was. Wat voor iets raars is het dan, dat een opgelost probleem, nu weer onopgelost in een nieuwe firmware zit?

Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 Quad

Papa & Mama †

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de firmware geupdate naar 20070103 het werk tot nu toe goed ook het springen en spoelen met de silverline tap werkt ook goed de epg truc van sigma werkt ook .

dus ik zal deze firmware maar eens voorlopig laten staan en kijken hoe het werkt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jorgen,

 

Bugs worden door beta testers gemeld in Korea.

 

dus je zou mij als je wild het kunnen melden.

ik weet zelf dat er hier wel meer beta testers zijn.

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan lezen ze niet de div fora en naar de beta testers wordt ook niet goed geluisterd .

als er een beta rondzwerft op net wordt deze meestal na een tijdje gewoon een normale firmware en zijn er weinig of geen bugs die gemeld er dan uit gehaald

maar hoe is de stand op het moment komen er nog beta`s voor de 5XXX.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sigma,

 

Ik neem aan dat de beeldverschuivingskwestie in deze firmware al gemeld is?

Zo ja: mooi! Zo nee: zou jij dat willen doen?

Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 Quad

Papa & Mama †

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...