Gast Geplaatst: 6 februari 2007 Geplaatst: 6 februari 2007 ik heb een mio pocket pc model 168 vraag hoe komt het dat na enkele minuten het beeld helemaal wit wordt en hij niets meer doet ik moet hem dan resetten en dan doet hij het even en na verloop van tijd hetzelfde weer wat kan dat zijn ????
jernst Geplaatst: 6 februari 2007 Geplaatst: 6 februari 2007 Is de batterij niet brak? Laad hij wel goed op? Xtrend ET 5000 - Dreambox 600 - Moteck SG 2100A - 1.00 dish - smart/invacom LNB
Gast Geplaatst: 6 februari 2007 Geplaatst: 6 februari 2007 zou eens naar de firmware kijken, ik heb soortelijke rarigheden gehad (ook met geluid) kwam ooit een nieuwer upgrade tegen en toen was het beter. blijft overigens behelpen dat appaaraat nu er een aantal nieuwere modelletjes uit zijn. grz h
Gast Geplaatst: 7 februari 2007 Geplaatst: 7 februari 2007 hij valt ook weg als ik hem aan de lader heb ,ik heb geen idee waar ik de soft kan vinden voor dat toestel ?
SmuttiO Geplaatst: 9 februari 2007 Geplaatst: 9 februari 2007 Hoe oud is het apparaat? Er zit nl. 2 jaar fabrieksgarantie op en mijn ervaring is dat ze na deze 2 jaar behoorlijk coulant zijn. Even bellen met mio, die sturen je een doosje waar je hem in kunt opsturen en 2 a 3 weken laten gerepareerd terug in huis (kan al 3 van zulke gevallen althans) DB500s met gemini, enorm ruk uitgerichtte 100cm triax op een moteck motortje.
Gast Geplaatst: 10 februari 2007 Geplaatst: 10 februari 2007 hij is denk ik ong 2 jaar oud ik heb hem gekregen van vrienden ,ze hebben de aankoop bon niet meer helaas . weet u toevallig het tel.nm dan bel ik ze op je weet nooit . bvd gerard
strongetje Geplaatst: 12 februari 2007 Geplaatst: 12 februari 2007 op dit forum is firmware te vinden voor de mitac mio 168 ook word er uitgelegd hoe je het moet doen. dus even zoeken op dit forum: http://forum.pocketinfo.nl/ mvg, strongetje Dreambox 600PVR * OpenPLI *wavefrontier T55 * astra 1/2/3/hotbird *
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen