Ga naar inhoud

Zenderlijst tv vlaanderen in hoofd tv lijst + radio lijst

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi

Heb de inverto 7000 pvr met hd 80 gig met een aston dual 2.17 module en tv- vlaanderen kaart natuurlijk.

Heb alles gelezen wat er op het forum staat van zenderlijsten, maar raak er niet uit.

Ik ben ook een noob op sateliet gebied.

Ik zou graag de zenderlijst van tv vlaanderen terug op de hoofd tv lijst hebben. ( http://www.tv-vlaanderen.be/cddata/brochures/Channel%20List%20191206.pdf )

Heb al vanalles geprobeerd via fabrieks instellingen dan voorgeprogrameerde lijsten dan vlaanderen maar die zet dan alle FTA kanalen van voor en dat wil ik niet. Ook al Nederland geprobeerd maar lukt ook niet want dan komt VTM, VT4 en alle andere vlaamse kanalen niet aan bod.

Wil gewoon VRT op 1, kanvas op 2, vtm op enzo verder zoal bovenvernoemde website.

Ik zou het wel handmatig kunnen doen maar dan ben ik uren, dagen en weken misschien mee bezig.

Ik heb ook de philips 2210 en die zet alles netjes zoals ik het wil.

Ik zou dat ook wel met de favorieten kunnnen doen maar zit hier ook met kids en als ik dat allemaal moet uitleggen dat zal dan even duren voor ze het snappen.

FF snel uitleggen wat ik eigenlijk wil.

Van nummer 1 tot 9 zijn allemaal vlaamse kanalen.

nummer 10 geen kanaal.

van 11 tot 13 NL 1, 2, 3

nummer 14 is BVN

nummer 15,16,17 geen kanaal.

enzo verder tot .....................

Sorry dat het zone uitleg is maar anders snappen jullie het misschien niet zoals ik het wil.

thx

groetjes tantor

Geplaatst:

Het lijkt erop dat je een niet-CD/TVV versie hebt.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Geplaatst:

Ze hebben er wel opgestaan zoals als ik ze vernoemde.

Kan ze wel handmatige instellen maar niet automatische zoals ik ze wil hebben staan.

Automatische gaat ook wel hoor maar dan staat vtm,vt4 enzo op kanaal 800 en verder.

thx

Geplaatst:

Ik snap niet waarom je het niet met de favorieten wil oplossen. Als de kids oud genoeg zijn om de receiver en de TV te bedienen, dan zullen zij ook wel geen problemen hebben om het beetje extra uitleg i.v.m. de favorieten te snappen. Onderschat die gasten zeker niet !

P.S. : je kan zelfs meerdere favorietenlijsten aanleggen...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen