Ga naar inhoud


GMail voor iedereen


Gast JJK

Aanbevolen berichten

Google stelt Gmail open voor iedereen

AMSTERDAM - De Amerikaanse internetonderneming Google heeft woensdag haar e-maildienst Gmail opengesteld voor alle internetgebruikers. Google introduceerde Gmail in 2004, maar tot dusver was het alleen mogelijk om via een uitnodiging een account aan te maken.

 

Het nieuwe beleid betekent niet dat de maildienst uit de testversie is. Google zegt nog altijd te werken aan verbetering van het product.

 

 

 

Bron

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
zullen ze hier de naam gewoon mogen blijven voeren en verandert er voor ons niets.


Het is maar te hopen ook want ik gebruik de dienst van Google al 1,5 jaar en het zou mooi balen zijn als ze het domein moeten veranderen.

VU+ DUO (VTi 5.1.0)
DM500HD (Openpli)
Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Heb ooit eens begrepen dat ze het bij deze dienst niet zo heel nauw nemen met de privacy van gebruikers en behouden zich het recht voor om de inhoud van je mails te scannen voor gerichte reclame e.d.


Dat ze het niet zo nauw nemen met de privacy is denk ik niet juist. Daar is gewoon de wet voor.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Heb ooit eens begrepen dat ze het bij deze dienst niet zo heel nauw nemen met de privacy van gebruikers en behouden zich het recht voor om de inhoud van je mails te scannen voor gerichte reclame e.d.


Mja, dat denken veel mensen maar da's een klok-klepel verhaal.

Inderdaad, bepaalde steekwoorden vanuit je mail worden gebruikt voor de advertentie's.

Nee, die steekwoorden (laat staan complete mails) worden niet onder jouw naam in een databse gezet.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...