Gast Geplaatst: 7 februari 2007 Geplaatst: 7 februari 2007 Vandaag vanaf 13.00 tot 13.25 geen beeld op TVV, mijn positieve indruk verminderd met den dag
Berten Geplaatst: 7 februari 2007 Geplaatst: 7 februari 2007 Inderdaad,hierdoor miste ik 13h nieuws Op één Dm-800
Gast Geplaatst: 7 februari 2007 Geplaatst: 7 februari 2007 Wat een ramp zeg zo even zonder beeld 13 uur nieuws is te zien op internet om 18 uur weer nieuws om 19 uur nieuws en heel de nacht herhaling
alfadude Geplaatst: 7 februari 2007 Geplaatst: 7 februari 2007 Klopt maar het hoort niet natuurlijk. Je betaalt voor beeld. Quo signo nata es?
spongebob Geplaatst: 7 februari 2007 Geplaatst: 7 februari 2007 ik luister altijd naar de radio via TVV overdag en hier viel het geluid uiteraard ook uit. Dus bijzonder jammer. dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47 visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28 TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat
TokeMUp Geplaatst: 8 februari 2007 Geplaatst: 8 februari 2007 Is inderdaad niet de bedoeling, maar hoeveel keer is het beeld bij Telenet al eens uitgevallen. Ook wanneer er werken waren op het Telenet netwerk viel het beeld weg zonder waarschuwing. Dat is bij TV Vlaanderen anders als ze werken plannen wordt de klant gewaarschuwd dat er een uitval plaats vind. Dus dat ff zonder beeld moest een panne geweest zijn. Wat altijd wel eens kan gebeuren. mvg
Brambo's Geplaatst: 8 februari 2007 Geplaatst: 8 februari 2007 25 min. is toch geen ramp zeker? Persoonlijk vind ik dat TVV voor zo'n jong bedrijf heel goed bezig is. Bij Telenet beginnen ze trouwens meer en meer de mensen naar hun digitaal platform te lokken. Hier in Oost-Vlaanderen op Telenet (analoog): - slecht beeld op Kanaal 2 - uitschakelelen van Ring-TV - geen anamorf 16:9 beeld meer voor RTBF en RTL-TVI enz. Ja, dan vind ik persoonlijk 25 min. zonder beeld zitten bij TVV niet echt een probleem. - VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light - Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2 - Panasonic TX-P46G10 full HD.
spongebob Geplaatst: 8 februari 2007 Geplaatst: 8 februari 2007 dit is zeker geen probleem. Technisch kan er ALTIJD wel iets mislopen. En gelukkig was het in de vroeg namiddag waardoor er niet al te veel kijkers/luisteraars werden gestoord. Maar feit dat deze uitval hier wordt gepost, wil zeggen dat we hier met zeer alerte posters zitten, waardoor iedereen toch te weten komt dat het niet aan de eigen installatie ligt. Dat is toch al een hele geruststelling. Voor het overige: thumbs up voor onze vrienden van TVV !!! dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47 visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28 TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat
Gast Geplaatst: 8 februari 2007 Geplaatst: 8 februari 2007 @spongebob dat was inderdaad de bedoeling van mijn posting. Er werd reeds per telefoon melding gemaakt hier en wanneer ik twijfel ga ik ook op het forum eerst kijken. Een melding na herstel in een bericht op hun site zou geen kwaad kunnen. oli
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen