Ga naar inhoud


Heeft iedereen zijn winterbanden er om liggen


Sigma

Aanbevolen berichten

als we de weer dienst moeten geloven gaat het morgen weer een puinhoop op de weg worden door sneeuw

 

dus mijn tip geen winterbanden niet de weg op gaan morgen

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik zou niet weten waarom niet.

Als jij denkt dat je met winterbanden safe zit ok.

Mijn tip,snelheid aanpassen en gewoon afstand houden.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik zou niet weten waarom niet.
Als jij denkt dat je met winterbanden safe zit ok.
Mijn tip,snelheid aanpassen en gewoon afstand houden.


Safe misschien niet. Safer wel.


Groet, JJK
Link naar reactie
Delen op andere sites

wat ik bedoel is dat er weer files komen doordat men de brug weer niet op kan komen ( vorig jaar A2 A27 bij Vianen )

 

het spreekt voor zich dat je snelheid minderd en afstand houd

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

je moet ooit een keer zonder en een keer met zulke banden naar oostenrijk zijn geweest met veel sneeuw.

 

je wil nooit meer zonder!!!

 

ze hebben in de sneeuw gewoon grip terwijl een zomerband dat totaal niet heeft (het profiel gaat vol sneeuw zitten bij een zomerband , en bij een winterband valt de sneeuw er uit

tevens is de rubbersoort elastischer bij die temperaturen)

 

in nederland is alles wel vrij vlak dus je komt wel weg met zomerbanden, maar iets een heuveltje en je staat stil en iedereen achter je ook

 

ruim een jaar terug in apeldoorn meegemaakt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 2 weken geleden in Oostenrijk ook gezien wat een immens verschil winterbanden zijn.

Voor mij gleed een 'verkeerd' zuinige persoon zo de gracht in terwijl ik met mij winterbandjes de bocht perfect kon pakken. Om dan achter mij de volgende wagen de gracht in te zien gaan.

Op 2 kilometer weg heb ik toen 9 ongelukken gezien. Mijn auto heeft toen amper gemerkt dat het glad was.

 

Maar het is niet omdat je winterbanden hebt dat je geen afstand moet houden natuurlijk.

Quo signo nata es?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het nog wel eens niet zo mee zou kunnen vallen...

 

Citaat:
KNMI geeft weeralarm af

 

DE BILT - Het KNMI heeft woensdag een weeralarm afgegeven voor donderdag wegens hevige sneeuwval. Vanaf het zuiden zal een sneeuwgebied naar het noorden trekken.

 

Tijdens de avondspits zal de hevigste sneeuwval zijn, zo voorspelt het weerinstituut. Met name het midden van het land zal dan heel veel overlast ondervinden, maar ook in de rest van Nederland zal het dan sneeuwen.

 

Het KNMI denkt dat er tussen de 5 en 10 centimeter aan sneeuw kan vallen. De eerste sneeuwvlokken zullen in de loop van de ochtend in het zuiden van Nederland vallen. Het weerinstituut verwacht niet dat de ochtendspits grote problemen zal ondervinden.

 

Bron en volledige tekst: nu.nl

 

Nu zitten ze er nog weleend naast daar maar een gewaarschuwd mens telt voor twee

Link naar reactie
Delen op andere sites

lekker handig ??????, zou je winterbanden , in de zomer moeten gebruiken ???????

 

 

 

Citaat:
helemaal mee eens. Maar mijn winterbanden liggen in de schuur en ik ga ze niet voor 1 dag monteren, ik pas mij wel wat aan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...