cookie Geplaatst: 12 maart 2007 Geplaatst: 12 maart 2007 Is er een verandering op til bij premiere? Premiere sport springt om de paar seconden even op zwart sinds gisteravond.
Littlesat Geplaatst: 12 maart 2007 Geplaatst: 12 maart 2007 Bij mij springt Premiere ook om de paar seconden even op zwart... daat dat nu precies het moment zijn dat ik met mijn ogen knipper (LOL) Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
cookie Geplaatst: 13 maart 2007 Geplaatst: 13 maart 2007 probleem blijft bij mij, enkel op de keuze kanalen van het sport portal. Alle andere premiere zenders hebben er geen last van.
Tonskidutch Geplaatst: 18 maart 2007 Geplaatst: 18 maart 2007 is dus niet FTA of worden de draden over grijs open of dicht tegenwoordig al onder het mom FTA afgehandelt? met abonnement is het hier Open. zonder kaart erin is het hier Zwart. dus emulators met keys kan de enige conclusie zijn waarom enkele toch beeld hebben. cheers Say Your Prayers Anoushka Shankar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen