Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb een dvd+r gebrand met 2 divx files in 2 keer mbv het programma AVS Disk Creator met "verify disk" aangevinkt. Heb dus een session 1 met track 1 (Troy) een een session 2 met track 2 (Gladiator).

Het probleem is nu dat vanaf de PC (WXP) op de disk alleen de 2 gebrande file zichtbaar is, ook met AVS Disk Creator zie ik slechts één file (Gladiator). Met IsoBuster zie ik wèl 2 files en lijkt er niets fout.

Het curieuze is dat op het moment dat de disk in de dvd speler (Oppo dv-980hd) gaat alleen de eerste gebrande divx file (Troy) zichtbaar is.

Iemand een idee wat hier aan de hand kan zijn? Kan het gebeuren dat als een tweede file op de disk wordt gezet de index files op de een of andere manier wordt verstoord. Zo ja, hoe kan je dit voorkomen?

saluti,

DeDream

Geplaatst:

ik zou gewoon altijd alles in 1 keer naar je dvd schrijven... zo groot zijn de bestanden nu ook weer niet dat je ze niet kan bewaren op schijf. Je voorkomt in ieder geval deze moeilijkheden. Het heeft trouwens te maken met multisessie.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Bedankt winwiz. Het best lijkt mij inderdaad om de dvd's in een keer te branden. Ik kan me voorstellen dat de multisession dvd een probleem oplevert voor de dvd speler maar dat dat ook voor WinXP opgaat bijf ik raar vinden.

groeten,

DeDream

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen