crazymans Geplaatst: 8 februari 2007 Geplaatst: 8 februari 2007 Is het al iemand gelukt om Cas Interface Studio 79c te installeren onder vista? Ik krijg de drivers niet geinstalleerd. Heb al Run as Admin en compatibiliteitsmode XPSP2 geprobeerd zonder suc6. Met de hand de drivers installeren vanuit devicemanager geeft ongeldige .inf. ```````,,, ``````(- o)`````` Niets is helemaal waar, -oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet! Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli
stauffie Geplaatst: 13 februari 2007 Geplaatst: 13 februari 2007 ja ja dat is gelukt windrivers van jungo installeren das cas 2 of 3 of 3 plus aansluiten hier moet je eens kijken een sleutel heb ik nog voor je h**p://downloads.zdnet.com/download.aspx?&kw=windriver&cat=230&docid=252134&promo=120000
crazymans Geplaatst: 13 februari 2007 Auteur Geplaatst: 13 februari 2007 Da's niet goedkoop voor een drivertje: Price: $2499.00 Als ik het goed begrijp is dat een soort toolkit waarmee je oude drivers kunt gebruiken onder Vista??? ```````,,, ``````(- o)`````` Niets is helemaal waar, -oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet! Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli
stauffie Geplaatst: 13 februari 2007 Geplaatst: 13 februari 2007 nee maar als dan je cas 2 het doet ben je toch geholpen
Golfman Geplaatst: 15 februari 2007 Geplaatst: 15 februari 2007 Ik heb inmiddels ook een poging ondernomen om mijn CAS3/Duolabs op deze manier (met Windriver 8.11 dus van Jungo) aan de praat te krijgen onder Vista maar tot nu toe zonder succes. Hebben jullie nog hints en tips over hoe ik dit mogelijk voor elkaar kan krijgen? Golfman 1* DM800HD, 1* DM600, 1* ET5000, 1* ET4500 (plus wat nog op zolder ligt als reserve)
Gast Geplaatst: 15 februari 2007 Geplaatst: 15 februari 2007 Cas 3 is prima aan te sluiten met de windriver van Jungo Installeer eerst de windriver zonder dat je Cas interface studio 7,9c opstart Daarna start je het programma op en verbindt je de cas3 met de usb met je computer Je zal zien dat de driver nu automatisch wordt gevonden en geinstalleerd Wanneer je nu de Cas interface studio 7,9c opstart dan zal je zien dat hij nu niet meer naar de driverinstallatie vraagt maar rechtstreeks opstart. Succes, Grtz rob
Golfman Geplaatst: 15 februari 2007 Geplaatst: 15 februari 2007 Mondeo, Bedankt voor je reactie. Ik zal vanavond e.e.a. weer eens gaan proberen. Golfman 1* DM800HD, 1* DM600, 1* ET5000, 1* ET4500 (plus wat nog op zolder ligt als reserve)
Golfman Geplaatst: 15 februari 2007 Geplaatst: 15 februari 2007 Goed, drivers zijn geinstalleerd. Hardware is ook te zien in config scherm onder Jungo...maar er naar connecten via de software is weer wat anders, dit lukt dus absoluut niet. Ik zal ongetwijfeld nog iets verkeerds doen...maar wat is nu de vraag. Als iemand misschien wel de drivers heeft mogen ze wat mij betreft ook even gepost worden, misschien wel zo makkelijk. Alvast bedankt weer. Golfman 1* DM800HD, 1* DM600, 1* ET5000, 1* ET4500 (plus wat nog op zolder ligt als reserve)
crazymans Geplaatst: 23 februari 2007 Auteur Geplaatst: 23 februari 2007 Ik kreeg deze tip, maar voor mij werkt het niet (cas2). Misschien dat iemand anders er iets aan heeft: Da Duolabs-Cam noch keine Treiber bereitstellt, habe ich ein bisschen rumprobiert und es geschafft. Es wird dieser treiber benötigt. Nicht abschrecken lassen, der Kommunikationschip in der Twinbase ist CP210x USB to UART Bridge Controller. Es ist ein Allround-USB-Chip von Silicon Labs. Den Download einfach entpacken. Twinbase an USB anschließen und nicht automatisch installieren lassen. Den Treiber selbst wählen und zu diesen entpackten Ordner verweisen. Im Gerätemanager findet Ihr dann unter Anschlüsse "CP210x USB to UART Bridge Controller" Hier bitte doppelklicken und das Register Eigenschaften aufrufen. Dort bitte folgende Werte einstellen, da von Hause höhere Werte eingestellt sind. Bits pro Sekunde=9600 Datenbits= 8 Parität= keine Stoppbits=1 Flusssteuerung=keine ```````,,, ``````(- o)`````` Niets is helemaal waar, -oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet! Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli
Gast Geplaatst: 9 maart 2007 Geplaatst: 9 maart 2007 Ik krijg het ook niet goed met die windriver 8.11 Als ik deze installeer, dan moet ik van alles en nog wat instellen in de driver wizzard van dat programma. Is er misschien een andere oplossing?
Gast Geplaatst: 14 maart 2007 Geplaatst: 14 maart 2007 Bedankt Mondeost200, met Jungo driver werkt cas interface 3 perfect. Thnx!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen