Ga naar inhoud


[relook 300s] nieuwe versie software en welke CAM?


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik sta op het punt mijn Relook 300s in te ruilen voor een Topfield 4000 pvr plus. Gisteravond heb ik de 4.0.0 software op de 300s gezet, en ben toch weer gaan twijfelen. Enkele vragen:

 

- Welke CAM werkt het beste in een Relook om Canal Digitaal te kijken? Er zijn softcams voor de 300s, maar dan ben je gebonden aan een oudere versie van de software, dus wil ik een hardware cam gaan kopen. Pakt een hardware-cam altijd automatisch de nieuwe Canal Digitaal key in de nieuwe maand op, of moet de ontvanger daar ook wat voor doen?

 

- Ik lees op de DGStation site dat versie 5 van de software eraan zit te komen (en compatible is met de 300s). Heeft iemand de laatste tijd misschien gemaild met DGStation over een exacte datum (ik heb gisteren gemaild, maar nog geen reactie)?

 

Alvast bedankt weer!

 

Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
- Welke CAM werkt het beste in een Relook om Canal Digitaal te kijken?

- Ik lees op de DGStation site dat versie 5 van de software eraan zit te komen (en compatible is met de 300s).
Heeft iemand de laatste tijd misschien gemaild met DGStation over een exacte datum ?


Dag Peter,


Wat betreft Canal Digitaal: daarvan ben ik niet op de hoogte.


Aan de images V.5xx wordt nog steeds verder gewerkt. Zoals de zaken er nu voorstaan ga ik ervan uit dat het nog minstens 2 maand duurt voordat deze een volwaardig alternatief zijn van de huidige images.

Het is aanvankelijk inderdaad vooropgesteld dat de 300s images mee geïntegreerd worden in de nieuwe 5.xx codebasis. Ik hoop ten stelligste dat dit uiteindelijk ook zal gebeuren, maar kan geen zekerheid geven wat dat betreft.

vg
__________
relooker
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...