Bas v/d Post Geplaatst: 8 februari 2007 Geplaatst: 8 februari 2007 Goedemiddag, Ik wil graag het volgende aanschaffen, vanwege de aankoop van een nieuw huis, namelijk: - Visiosat bi-satellite G4 Quadro (voor astra 1, 2, 3 en hotbird) - 4 x Edision LNB's 0,2db Dit moet gaan samenwerken met: - 1 x Echostar PVR5020 Twin tuner (Woonkamer, moet alle 4 satellieten ontvangen) - 2 x Echostar DSB808 (keuken en slaapkamer, hoeft alleen astra 19,2 te ontvangen) Ik zou graag willen dat de 3 decoders onafhankelijk kunnen zappen. Nu mijn vraag: Welke en watvoor LNB's (single, twin, quad of quatro) en/of multiswitch en/of diseqc switsches heb ik nodig, om dit netjes en goed aantesluiten. ik dacht zelf namelijk aan: - 1 x Quad LNB (1 uitgang naar de diseqc switch, de rest naar 2 x dsb808) - 3 x Twin LNB (kan ik in de toekomst nog een decoder aansluiten voor 4 sats) - 1 x 4/1 diseqc switch (voor naar de pvr5020) Of heb ik toch een multiswitch nodig? Wat is jullie advies?? Alvast bedankt!! Visiosat Bi-Satellite G4, Smart Wi
rsjmeijer Geplaatst: 27 februari 2007 Geplaatst: 27 februari 2007 Bas, Voor de Astra 19 kun je het beste een Alps nemen, dit ivm de smalle behuizing. Anders lukt het niet om alle 4 LNB's te plaatsen. Kijk ook even onder het kopje schotelpark op sat4all, hier staat veel info over de Visiosat Bisat G4. een sat groet van Hobby Robby
Gast Geplaatst: 27 februari 2007 Geplaatst: 27 februari 2007 Je zou ook voor een technisat Multytenne Quatro kunnen kiezen. Je hebt dan wel een multiswitch 17/4 nodig. antenne is geschikt voor: EUTELSAT 13° Ost ASTRA 19,2° Ost ASTRA 23,5° Ost Eurobird-ASTRA 28,5° Ost
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen