Ga naar inhoud


[TF4000 pvr] slecht beeld en geluid bij opnemen


Gast

Aanbevolen berichten

in topfield 250 gb schijf seagate in laten zetten

zit een aston cardhouder in en gebruik een alps kop met vier aansluitingen

heb goede ontvangst op beide ingangen,zodra ik ga opnemen krijg ik blokjes in het beeld en loopt het geluid te stotteren.als ik stop met opnemen heb ik gelijk weer uitstekend beeld op beide tuneringangen.Als ik een tuner gebruik en de andere doorlus doet hij het ook.Andere kop geleend en had ik het zelfde probleem.bij iemand anders geprobeerd en toen deed hij het uitstekend!

wie kent dit probleem en weet de oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maakt het nog uit of je time-shifting aan hebt staan of niet? Als je time-shifting aan hebt staan en je zet het beeld bijv. een minuutje terug, treedt het probleem dan ook op?

Zo jan dan zou ik het probleem zoeken in de harddisk of de controller. Misschien je schijf eerst eens een keer opnieuw formateren (via het menu van de Topfield uiteraard)

Topfield 4000PVR 80 Gb met Aston Crypt 1.07 CAM

Topfield 5000PVR 300 Gb met Aston Crypt 1.07 CAM

 

Visiosat BIG BISAT schotel

3 x Alps Quad / 1 x Smart Quad

Astra 1/2/3 + Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voedingsprobleem? Je hebt er net een nieuwe schijf in gezet, staat hij toevallig op een stopcontact waar ook veel andere toestellen op staan? Netstroom op die plaats stabiel?

 

Ik zou zelf de link leggen tussen het inbouwen van de nieuwe schijf, en jouw plaatselijke omstandigheden, iets in die combinatie is net even teveel van het goede voor hem. Heb je de oude schijf ook nog even teruggezet om te zien wat hij dan doet? Zijn door het afkoppelen en opnieuw aansluiten connectoren van je kabel beschadigd?

 

T B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...