petterson Geplaatst: 21 februari 2007 Geplaatst: 21 februari 2007 Gisteren ook gehad op net5. Even 3 minuten de stroom eraf via de achterkant en hij deed het weer.
birdybird Geplaatst: 21 februari 2007 Geplaatst: 21 februari 2007 @debeek. De MHWEPG werkt nog steeds door jouw oplossing bedankt !! Geef tuner een Factory reset. Zet alle instellingen goed , scan alleen astra 1 in, op beide tuners of twin. Ga naar menu tab 2 ALLE KANALEN bewerken, ZORG DAT ER EEN ZENDER van 12.515 BV. NED 1 OP POSITIE 1 ZIT IN JE ALLE KANALEN LIJST, Tuner gaat naar positie 1 in deze lijst bij het ophalen van de EPG, de rest maakt even niet uit. als dit allemaal klaar is, zet tuner uit en weer aan. Kijk of de klok op de goede tijd staat en kijk dan of je MHW EPG werkt. Dm8000 T90,4 x quad lnb, 3 x diseq 1.0.
Gast Geplaatst: 22 februari 2007 Geplaatst: 22 februari 2007 Bij mij op CD werkt de epg prima geeft voor de gehele dag aan tot 24:00 en als je doorbladerd staan de programmas tot aan de ochtend dus zo n 1,5 dag epg bij mij op CD
birdybird Geplaatst: 23 februari 2007 Geplaatst: 23 februari 2007 Helaas, Gisteren alleen nog maar now or next. Uit en aangezet biedt geen soelaas ook al heb ik "alle kanalen" ned1 op 1 staan. Toen maar weer mhwepg uitgezet in menu. uitgeschakeld-ingeschakeld mhwepg aangezet en dan werkt het weer. Dm8000 T90,4 x quad lnb, 3 x diseq 1.0.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen