Olie Geplaatst: 9 februari 2007 Geplaatst: 9 februari 2007 Wie heeft er ervaring met twee dezelfde cams in één ontvanger ? Ik wil naast mijn cam voor canal digitaal ook een cam met tv vlaanderen mede met het oog op het HD pakket dat gaat komen. Ik heb ook een postadres is België dus dat moet geen probleem zijn. HOMECAST HS 5101 CI HDTV (Duitse firmware) / Philips 32-8404H/ triax 88 cm- draaibaar CD+TVV /Diablo Light/Aston. Strong 6355 + 60 cm Triax (voor op vakantie)
Olie Geplaatst: 9 februari 2007 Auteur Geplaatst: 9 februari 2007 Ik heb nu 1 originele canal digitaal cam en kaart de andere moet ik nog aanschaffen dus advies heirover zou welkom zijn HOMECAST HS 5101 CI HDTV (Duitse firmware) / Philips 32-8404H/ triax 88 cm- draaibaar CD+TVV /Diablo Light/Aston. Strong 6355 + 60 cm Triax (voor op vakantie)
Jean-Claude Geplaatst: 9 februari 2007 Geplaatst: 9 februari 2007 ik weet dat het werkt in een dreambox, maar het is NIET evident, je moet ergens een soort preferences bestand aanmaken om op basis van de provider naar de juiste kaart te gaan - het is dus mogelijk ..... DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
JohnnyBee Geplaatst: 9 februari 2007 Geplaatst: 9 februari 2007 Deze vraag is hier een tijdje geleden reeds al eens door mij gesteld en besproken, effe terug in de tijd gaan lezen.... Johnny. TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!! Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond )
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen