Gast Geplaatst: 9 februari 2007 Geplaatst: 9 februari 2007 T'ja... doet het niet meer... :-((( Als ik de pauze/play knop druk, dan komt er een timer boven in beeld... lijkt me ok... Opname loopt dan, beeld staat stil. Druk ik weer op de pauze/play knop gebeurd er niets... Nu zou de opname vanaf het eerste drukken moeten afspelen... helaas gebeurd er niets wat op een vervolg van de uitzending wijst. Beeld blijft gewoon stilstaan. Als ik in de bibliotheek kijk, dan is er kennelijk wel een "tijdverschuiving" opname gemaakt... zelf twee...??? Het lijkt er op dat bij het voor de tweede keer bedienen van de pauze/play knop weer een nieuwe "tijdverschuiving" file is aangemaakt ipv dat de eerste op afspelen is gezet... Hoe los ik dit op, zonder mijn zelf ingestelde kanalen-lijst te verliezen?? Maw. Ik wil wel een reset [fabrieks-instellingen] doen, maar wil niet dat de door mij aangemaakte kanalenlijst wordt overschreven... Wie weet een oplossing? Groeten, Ben.
tgz Geplaatst: 9 februari 2007 Geplaatst: 9 februari 2007 @Primefocus, Wat bij mij al eens heeft geholpen is de ontvanger een half uur of zo compleet van de stroom afhalen (zodat alle logica kan resetten)... Heeft bij mij het versneld doorlopen (leek net alsof de afstandsbediening twee of meer keer dezelfde commando's gaf) opgelost! groeten, Theo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen