Ga naar inhoud


[Sab Explorer PVR ] Haperend beeld met Mediaguard module


boercke

Aanbevolen berichten

Ben sinds een paar weken ook in satelliet land begonnnen en zit met een klein probleempje.

 

Ik hen een Sab Explorer PVR SC aangeschaft en bij TVV aangemeld en heb daar enkele weken tevreden mee gewerkt. Na een verhuizing van opa kon ik zijn NL-se Canal Digitaal kaart overnemen dus ik een module aangeschaft.

 

In 1e instantie werd dit een Maxtrix Revolutions maar die gaf met de TVV kaart in de orignele en de CD kaart in de cam KA2, VT4 en VTM niet weer. Wissel ik de kaarten om dan geeft ie RTL4, SBS en RTL5 niet weer.

 

Module teruggebracht naar de winkel en een originele Mediaguard CD/TVV module meegekregen. Zappen naar alle kanalen werkt nu perfect.

 

Alleen heb ik nu last van willekeurige haperende beelden en hangeng geluid.

Bij alle zenders en volstrekt willekeurig. Het maakt ook niet uit welke van de 2 kaarten in de cam zit en welke in de ingebouwde kaartlezer.

 

Heeft iemand hier een verklaring voor, en wat kan ik daaraan doen (voordat ik weer naar de winkel terug ga).

Link naar reactie
Delen op andere sites


Geen problemen bij het alleen gebruiken van de interne, ingebouwde module. Enkel bij het bij steken van de Mediaguard....

 

De winkel had het erover dat wellicht de ontvangst niet helemaal optimaal zou zijn, en dat er daardoor storingen ontstaan. Als er 1 van de kaarten in zit en geen Mediaguard heb ik nergens last van. Allebei de kaarten met de mediaguard geven problemen, alleen dan weer niet op de BVN en Duitsers..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook probleem gehad met mediaguard module in een SAB. Geen kaart update, haperend beeld en heel traag met zappen. Heb nu een SAB met ingebouwde kaartlezer, en je raad het al, geen probleem. Voor een tweede kaart kun je beter de laatste aston module nemen. SAB en Mediaguardmodule schijnen volgens de satboer hier in de buurt niet goed met elkaar te werken.

M7 Sat 801,7121,WF T90,(28.3,23.5,19.2,13) 4xAlps quad, 2x Maximum + 2x Venton 4/1 en veel Belden H125 kabel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...