Gast Geplaatst: 10 februari 2007 Delen Geplaatst: 10 februari 2007 Ik heb net een nieuwe autoradio geinstalleerd, waarbij de wisselaar nu overbodig is geworden. Ik wil nu de CD's uit de wisselaar halen (Kenwood KDC-C717) maar zonder spanning lukt dit niet. Iemand een idee? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 10 februari 2007 Delen Geplaatst: 10 februari 2007 Denk niet dat het gaat lukken zonder spanning.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hendrik007 Geplaatst: 10 februari 2007 Delen Geplaatst: 10 februari 2007 Bij cd-rom spelers zit er net onder de lade een klein gaatje waar je een pinnetje in kunt drukken, zodat hij open gaat. Mischien zit deze ook wel bij de wisselaar, heb je mischien een foto van het apparaatje? Groeten, Hendrik Dreambox 7025+ Dreambox 800HD PVR 80cm op DiSEqC H-H motor 70cm op 19,2 en 23,5 oost Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 10 februari 2007 Delen Geplaatst: 10 februari 2007 Hendrik bedankt, hulp een paar kilometer van mien geboorte-grond in Lechtenvoorde kank altied wal gebroeken! Ik heb de oude radio weer ingebouwd, ff stroom erop et voilá "daar zijn de CD's weer"/ Topic mag voor mij gesloten worden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen