Gast Geplaatst: 10 februari 2007 Geplaatst: 10 februari 2007 ik wil een andere foto op mijn profile krijg het niet voor elkaarom deze foto gaat het wat ik ook doe gaat niet
The Librarian Geplaatst: 10 februari 2007 Geplaatst: 10 februari 2007 Peter, De afbeelding in de bijlage is te groot, deze moet voldoen aan de volgende voorwaarden: Afbeelding (100x100 max pixels, of kleiner) (.gif, .jpg, .png is toegestaan) en mag dus geen bmp zijn, ik heb het plaatje aangepast, zodat het past als avartar maar het is dan niet meer leesbaar. zo dus staat iig in de bijlage.
The Librarian Geplaatst: 10 februari 2007 Geplaatst: 10 februari 2007 Mischien als alternatief deze? Ik heb het formaat aangepast zodat die bruikbaar is als avatar.
Gast Geplaatst: 10 februari 2007 Geplaatst: 10 februari 2007 sorry krijg het niet voor elkaar brgrijp er niet meer van ja leuk die tweede heb die vam jou naar mijn afbeelding over gezet en toen naar hier gaat niet zeg ie krijg een Onjuist bestandstype snap het miet
Ome Merde Geplaatst: 10 februari 2007 Geplaatst: 10 februari 2007 aangepast merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 10 februari 2007 Geplaatst: 10 februari 2007 bedankt merDe maar het was net die andere foto die ik er op wou hebben maar er word al gezeg dat ie dan niet te lezen is toch bedank heren jammer van die andere foto
Thomas2000 Geplaatst: 10 februari 2007 Geplaatst: 10 februari 2007 Ik ben even aan het proberen geweest. Die afbeelding word dusdanig klein dat het niet meer te lezen is. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Gast Geplaatst: 10 februari 2007 Geplaatst: 10 februari 2007 oke bedankt jammer dan laten we het maar zo groetjes peet
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen