Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

wie kan me helpen bij het volgende probleem met het aansluiten van de CAS3 van duolabs.

als ik kijk bij het pakket zit er een flat cable bij de ene kant aan te sluiten op CAS3 (connector kan niet verkeerd zitten dmv uitsparing),de andere kant van de kabel moet aangesloten worden op de ontvanger en daar wringt het schoentje.

als je kijkt bij de handleiding online (http://206.53.51.55/duolabs/ManualeCas3_NL.pdf pagina 30)zie je dat de flatcable met de rode draad links is aangesloten op de connector van de ontvanger (in dit geval xtreme),als ik kijk naar de connector van mijn ontvanger (Arnion) zie ik een pijltje bij de connector staan (dit staat dmv opdruk vermeld ook schuine kant connector) normaal is de pijl gemarkeerd overeen met draad 1 dwz de rode.

wat nu te doen sluit ik volgens het schema de kabel aan met rode draad naar links,of sluit ik aan rode draad rechts kant opdruk pijl.

verkeerd kan de boel om zeep helpen

wie heeft de oplossing.

Geplaatst:

Ik heb zelf een xtreme, daar moet de rode draad aan de linkerkant. Dus niet aan de schuine kant (1) van de aanluiting op de receiver.

Dit is ook op de foto te zien.

Maar ik weet niet als dit ook geldt voor de arnion.

Bert

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen