Ga naar inhoud


[TF4000PVR] probleem regionale zenders opzoeken


satbuggy

Aanbevolen berichten

Hoi sinds dat ik de topfield gereset heb , en de kanalen opnieuw opgezocht heb

Kan ik alle nederlandse kanalen wel inlezen , behalve de regionale vrije zenders.

 

Wie ken dit probleem?

 

Ik wilde een firmware update doen via de satteliet , maar dit werkt niet meer?

 

bedankt!

TOPFIELD 4000 ICM XCAM STAB 1000 / PHILIPS 7072 EMU / STRONG 8100

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 4 weken later...

Ik heb zelfde bovenstaand probleem. De transponder stond er niet in. Wat is hier de reden van? Kunnnen automatisch andere transponders worden gevonden.

De transponder handmatig toevoegen is gelukt, echter worden de lokale omroepen niet gevonden.

Geconstateerd: zodra ik bij handmatig zoeken naar de bovenstaande transponder gegevens ga, is het signaal nog maar 45% en de qualiteit is 0%, er is dan ook niets te verwachten. Toch zijn alle andere nederlands en bijvoorbeeld duitse zenders mat 98% qualiteit te ontvangen. Hoe kan dit en wie weet raad?

Topfield 4000PVR 80Gb + Mediaguard +

80cm vast

Quad LNB (alleen digitale uitgangen HI-VERT en HI-HOR)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Zoals Gerald88 zij moet het werken. Handmatig zoeken

 

Voeg de volgende gegevens even in..

 

Frequentie: 11479

Symbol rate: 22000

Polarisatie: Vertikaal

 

Hiena kan je de regionale kanalen achteraan in de zenderlijst vinden. Nu moet je ze alleen nog even verplaatsen. (Zie handleiding)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit heb ik gedaan zoals omschreven. Ik weet dat ze dan achteraan in de lijst komen. Er wordt niet nieuws gevonden, en er is nog voldoende ruimte om alles kwijt te kunnnen, ik heb immers laatst alles teruggezet op fabrieksinstellingen met een compleet lege lijst.

Tips?

Topfield 4000PVR 80Gb + Mediaguard +

80cm vast

Quad LNB (alleen digitale uitgangen HI-VERT en HI-HOR)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
De transponder stond er niet in. Wat is hier de reden van? Kunnnen automatisch andere transponders worden gevonden.
De transponder handmatig toevoegen is gelukt, echter worden de lokale omroepen niet gevonden.

Van fabriekswege worden er een aantal transponders standaard ingezet. De satellietverhuurder neemt zelf ook nieuwe transponders in gebruikt die je alleen kunt ontvangen als je die handmatig toevoegt.

Citaat:
Geconstateerd: zodra ik bij handmatig zoeken naar de bovenstaande transponder gegevens ga, is het signaal nog maar 45% en de qualiteit is 0%, er is dan ook niets te verwachten. Toch zijn alle andere nederlands en bijvoorbeeld duitse zenders mat 98% qualiteit te ontvangen. Hoe kan dit en wie weet raad?

Dan zul je nooit iets ontvangen, heb je wel de transponder op de juiste satelliet ingevoerd ? Dus installatie, zenders zoeken, kies Astra, handmatig, vul de gegevens in en kies de juiste tuner... Nu MOET je eerst een behoorlijk niveau en kwaliteit hebben voordat je gaat zoeken.... Succes
Rico

Xtrend ET9500 Openpli, Xtrend ET6000, Wavefrontier T55 met positie's 3e,9e,13e,19e,23e en 28e

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...