Rekordc Geplaatst: 11 februari 2007 Geplaatst: 11 februari 2007 Kan ik dmv loggen met een season alle info die nodig is voor bv wce of wallbanger zien? Of moet ik daarvoor mijn kaart uitlezen met een kaartlezer. Martin Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi
Zilverster Geplaatst: 11 februari 2007 Geplaatst: 11 februari 2007 @Rekordc, Citaat: Kan ik dmv loggen met een season alle info die nodig is voor bv wce of wallbanger zien? Of moet ik daarvoor mijn kaart uitlezen met een kaartlezer. Martin Met Wallbanger log je de communicatie tussen de cam en de kaart, dat zal met WCE niet anders zijn. In het verleden kon je je eigen Seca 1 kaart uitlezen en de persoonlijke kaart gegevens plaatsen in Wallbanger en had je geen kaart nodig om te kunnen loggen en de update's te krijgen. In het kort, bij Seca 2 is dat anders en heb je wel je kaart nodig om te kunnen loggen. De update gegevens zoals in de tijd van Seca 1 zul je helaas niet meer zien, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen