hgroen Geplaatst: 12 februari 2007 Geplaatst: 12 februari 2007 Als ik een snelkoppeling maak op mijn desktop naar "Mijn documenten" en ik start deze dan komt Windows verkenner wel terecht in de correcte map maar wordt het zoekscherm gestart. Weet iemand hoe ik dit kan aanpassen. Zoeken op dit form leverde mij helaas geen hits op. Als ik overigens met de rechtermuistoets op de snelkoppeling klik dan kan in wel kiezen voor verkennen maar zoeken staat bovenin en kom ik wel gewoon in de verkenner uit. HG Topfield TF4000 PVR en ET 9500, Visiosat Bisat G3D, 4 x ALPS quad lnb, Astra 1 en Astra 2 en 3 en Hotbird.
Gast Geplaatst: 12 februari 2007 Geplaatst: 12 februari 2007 Als ik hier de map mijn documenten naar de desktop sleep krijg ik een snelkoppeling ernaar toe en dat werkt verder naar behoren.
hgroen Geplaatst: 12 februari 2007 Auteur Geplaatst: 12 februari 2007 In het verleden was het bij mij ook normaal maar plotseling is dit probleem ontstaan. HG Topfield TF4000 PVR en ET 9500, Visiosat Bisat G3D, 4 x ALPS quad lnb, Astra 1 en Astra 2 en 3 en Hotbird.
Tonskidutch Geplaatst: 12 februari 2007 Geplaatst: 12 februari 2007 1) hoe zo iets ontstaat is erg lastig nader in te vullen.. maar wegens corruptie van het profiel waarmee je aanmeld is een van de meest voorkomende redenen. vraag nu niet 2) waarom kan een aanmeld account en het desbetreffende profiel corrupt raken want dat is net zo complex als vraag 1) in ieder geval is het gebruik van MIJN DOCUMENTEN als standaard locatie voor je bestanden die je wilt opslaan (bewaren) de minst effectieve om diverse redenen. herstellen gegevens hoeveelheid op C:\ (dus de startup harde schijf) defragmentatie aanmeld en opstartsnelheid (alsmede afsluit snelheid) etc C:\ is meestal de "root" met het besturingssysteem op c:\WINDOWS deze opslag moet je zo onvervuild en clean mogelijk houden opdat windows zelf snel en efficient draait indien je de vast schijfopslag kunt/hebt partitioneren/gepartitioneerd zet alle data die niets met dat besturingssyteem te maken heeft op de andere partitie (bijvoorbeeld d:\) maar ook als je enkel een PC hebt met een waanzinnig grote vaste schijf opslag C:\ en geen andere partities zet je prive data op een andere submap die je zelf hebt aangemaakt... en die je dan ook (mits ntfs) kunt beveiligen tegen lezen door derden. cheers Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen