Murdock Geplaatst: 13 februari 2007 Geplaatst: 13 februari 2007 Bij een lokale vereniging hebben ze een ADSL verbinding via ISDN van Orange. Het abbonement is een 3072/512 abbo. Echter de gemiddelde download en upload snelheid haalt doorgaans gemiddeld slechts 40kb/s. Nu maak ik me over de upload geen zorgen, maar de download moet toch echt hoger zijn. Ik heb alles nogmaals nagelopen en alles is goed aangesloten. Gebruikt wordt een ISDN2 NT1, een Quattrovox en een Speedtouch 510i modem. Iemand een idee? Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Ome Merde Geplaatst: 13 februari 2007 Geplaatst: 13 februari 2007 hoeveel aangesloten PC's ? en zijn deze beesie/torrent -vrij ? wat gebeurd er als je de lijn rechtstreeks op het modem aansluit i.p.v via de splitter ? heeft het altijd goed gewerkt ? merDe deze ruimte is te huur
Murdock Geplaatst: 13 februari 2007 Auteur Geplaatst: 13 februari 2007 Volgens mij heeft het nooit fatsoenlijk gewerkt. Er hangen wel enkele PC's aan, deze genereren iig. geen bandbreedte. Mogelijk dat de switch nog roet in het eten gooit op de wan poort. Ik zal binnenkort eens alles goed nalopen. Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Thomas2000 Geplaatst: 13 februari 2007 Geplaatst: 13 februari 2007 Anders de switch er even tussen uit en zoals MerDe al zegt de splitter er nog even tussenuit. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen