Ga naar inhoud


DVB-T op een laptop


Checkin

Aanbevolen berichten


Ondersteuning voor het OS waar je hem op wilt gebruiken moet je op letten.

 

En misschien dat hij niet te heet wordt (schijnt soms erg extreem te zijn). En dat hij werkt in het programma waarin jij hem wilt gebruiken, als je meer dan FTA wilt.

 

En zover testbaar de gevoeligheid van de tuner enzo.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laptop heeft OS Win Xp.

 

 

.

 

Citaat:
De Anysee E30 plus, is een mini-usb-dvbt ontvanger ideaal voor de gebruik op de laptop, waarin ook de conaxmodule zit en de abokaart gebruikt kan worden voor het KPN digitenne netwerk.

mitchel

 

Kwam een beoordeling tegen van dit merk:

Het product is duidelijk nog niet af. Er worden geen werkende drivers meegeleverd voor MCE. De viewe..

 

Tevens:

maar pas er mee op! Digitenne/KPN wil overstappen op h.264 (mpeg-4) dus het kan zijn dat er net zoals bij satelliet een "2" versie komt dus DVB-T2. dus kun je deze tuner weer hard weg gooien.

Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat moet ik nog zien.. DVB-T en DVB-C zijn later ontworpen dan het veel oudere DVB-S, dat er nu aan DVB-S serieus wat te optimaliseren viel kan ik me voorstellen, maar ik betwijfel dat DVB-T al aan vervanging toe is. h.264 over DVB-T kan ook best.

 

Dit is nogal koffiedik kijken. KPN heeft sowieso waarschijnlijk weinig zin om al die tuners te vervangen voor iedereen.

 

Ik zou het gewoon kopen voor alles zoals het nu is. Zelfs als KPN binnen afzienbare tijd op h.264 zou overstappen (waar geen directe plannen voor zijn!) dan is de kans groot dat ze gewoon DVB-T blijven gebruiken.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Iemand ervaring of tips voor wat het beste is als merk,USB-stick ?

Gaarne tips, wil namelijk zo'n ding aanschaffen, maar niemand heeft zoiets als demo staan, waar moet opgelet worden ?


Zorg dat je een stick krijgt die MCE support dwz de driver is dan BDA compatible en ook geschikt voor meerdere 3th party Apps,
die vaak beter presteren dan de standaard progjes die erbij geleverd worden.
Denk aan ProgDVB/DVBDream/SkyView/Mytheatre ect.
Voordeel is ook dat je niet met die pid filter probs te maken heb.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een Hauppauge Nova T-stick en die werkt met de cd33c driver (alleen de driver in die file) met progdvb 4.82.1 en vista!!! En Bij audio video options -> direct show -> progdvb video render(overlay in vista gaat niet lekker...in deze mode zet hij aero effect uit totdat je progdvb verlaat...)Getest op een Sony Vaio laptop FE41E....Zie foto...Deze zenders heb ik met een oude tv antenne met versterker(die dingen die je vroeger op de tv plaatste met ingebouwde versterker zo'n 20 jaar oud!!!...Geen buitenantenne!!)Signaal wat op de foto staat is van de originele antenne die erbij zat(kostte 64 euro met kleine magneetvoet antenne en wat ik wel fijn vond was dat de t-stick een normale antenne plug heeft!!!)

post-138-1318259069,9458_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...