1pm Geplaatst: 13 februari 2007 Geplaatst: 13 februari 2007 Wil hier een administrator account instellen windows xp pro . Maar krijg et opstart scherm voor daar op in te loggen helemaal niet , is er iemand die wat tips heeft.Of hoe een en ander te realiseren thkx 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Crest Geplaatst: 13 februari 2007 Geplaatst: 13 februari 2007 2x ctrl alt del invoeren in het inlogscherm.
1pm Geplaatst: 13 februari 2007 Auteur Geplaatst: 13 februari 2007 heb ik al gedaan krijg ik mijn eigen account te zien , toch bedankt voor et antwoord 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Crest Geplaatst: 13 februari 2007 Geplaatst: 13 februari 2007 XP laat standaard het administrator account niet zien in het welkomscherm. Hier is echter wel een mouw aan te passen: start de register editor via start > uitvoeren. Geef regedit.exe in. 2) navigeer nu naar de subsleutel [hkey_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\Winlogon\SpecilaAccounts\userlist Geef administrator in als de subsleutel naam, en druk op enter. Dubbelklik nu op de nieuwe waarde, zet ze op 1 en klik op OK. sluit de register editor. De administrator account is nu wel zichtbaar bij het opstartscherm!
Crest Geplaatst: 13 februari 2007 Geplaatst: 13 februari 2007 Of Powertoys van Microsoft downloaden en installeren. En via dit programma de mogelijkheid om administrator zichtbaar te maken in het welkomscherm aanzetten.
Quassi Geplaatst: 13 februari 2007 Geplaatst: 13 februari 2007 kan ook simpeler! configuratie - gebruikersacounts - de manier waarop gebruikers zich aan-en afmelden dan beide opties uitvinken, en afmelden, hierna kun je als administrator inloggen
marco24 Geplaatst: 13 februari 2007 Geplaatst: 13 februari 2007 dan moet je typen en kun je niet meer op een plaatje klikken
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen