Gast Geplaatst: 9 juli 2007 Geplaatst: 9 juli 2007 helaas heb ik geen oplossing voor het vast-loop-probleem. Wel zit ik met een soortgelijk probleem: ik probeer al weken op te nemen via de opname-planner of rechtstreeks door op de opnameknop te drukken. De opname start steeds keurig, maar stopt (voortijdig) als het 21 minuten over het hele uur is, dus op 16.21, 8.21, 18.21, enz. Het tv-beeld staat dan ook stil. Heeft iemand enig idee wat hier aan de hand is? Al vast bedankt voor een reactie.
Gast Geplaatst: 9 juli 2007 Geplaatst: 9 juli 2007 Ik heb zelf al veel versies van ProgDVB gebruikt, maar bij mijn pc gaat na een poosje het beeld en geluid zich voor enkele seconden herhalen, waardoor het normaal kijken eigenlijk onmogelijk wordt. Zijn er meer die ook dit ondervinden? Timeshift staat uit en gebruik ik nooit, bij de weg...
Gast Geplaatst: 10 juli 2007 Geplaatst: 10 juli 2007 Bizarre problemen, waar ik geen oplossing voor heb. Misschien een overbodige link: http://forum2.progdvb.com/ Jullie hebben al eens een andere viewer geprobeerd? DVB-dream bijvoorbeeld? Als die dezelfde problemen heeft, ligt het niet alleen aan ProgDVB. *** Nog een bug: beeld verschijnt soms niet. Pas na het nogmaals, of nog twee keer, aanklikken. Soms moet je onder 'channel property' ook handmatig een update uitvoeren, voordat er beeld verschijnt. Dit hangt volgens mij samen met veranderde instellingen aan zenderkant, en ligt niet aan ProgDVB (hoewel het leuk zou zijn als ProgDVB automatisch zou updaten, zodat je wél beeld had).
Gast Geplaatst: 11 juli 2007 Geplaatst: 11 juli 2007 Heb ik deze al genoemd? 'file > make snapshot' werkt niet meer. Ik heb verschillende ProgDVB-versies geïnstalleerd, en geen een maakt nog een schermfoto.
pep Geplaatst: 11 juli 2007 Geplaatst: 11 juli 2007 Citaat: Heb ik deze al genoemd? 'file > make snapshot' werkt niet meer. Ik heb verschillende ProgDVB-versies geïnstalleerd, en geen een maakt nog een schermfoto. Ik gebruik 4.85.1 en die werkt bij mij wel.
Gast Geplaatst: 13 juli 2007 Geplaatst: 13 juli 2007 vannacht is een opname van ruim 2,5 uur gelukt. Daarvoor heb ik versie 4.56.2 met de nieuwe vplug (1.7.4.ipv 1.7.2) opnieuw geïnstalleerd. Dus ik neem aan dat het vreemde freezen van de opname om 21 minuten over het uur hiermee is stopgezet.
Gast Geplaatst: 15 juli 2007 Geplaatst: 15 juli 2007 Ja: bij mij werkt de snapshot ook, in het begin. Opeens wil 'ie dan niet meer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen