freeck Geplaatst: 20 februari 2007 Geplaatst: 20 februari 2007 Noem dan man en paard.... - stabiel softwarepakket - geschikt voor S2-3200 dus ook hdtv - geschikt disecq 1.2 icm S2-3200 - client-server optioneel Ik houd me aanbevolen. Ik gebruik al DreamDvb. CPU load blijkt 90% bij SDTV-kanalen. Bij de SS2 was de load eens stuk lager... Homecast HS5101CI + Samsung LE46A856 + HTPC: Gigabyte MA78GM-S2H, HD S3200, CI Homecast, Terratec USB HD + USB CI
moonchild Geplaatst: 20 februari 2007 Geplaatst: 20 februari 2007 freeck, mijn post sloeg op de algemene kwaliteit van bij dvb kaarten meegeleverde software. Voor de TT 3200 schijnt Altdvb of dvbviewer goed te werken, ikzelf wacht op dvb-s2/mpeg4 ondersteuning door myTheatre voordat ik een 3200 koop. Je cpu load in dreamdvb ligt waarschijnlijk niet aan de toegepaste dvb kaart. VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Gast Geplaatst: 21 februari 2007 Geplaatst: 21 februari 2007 Ondertussen wat verder gezocht, de floppydtv schijnt goed geintegreerd te zijn in xp/vista mce. Blijft het probleem dat je dan maar 1 tuner hebt. Het is niet duidelijk of een via een 2e tuner zonder CI, opgenomen versleutelde uitzending afspeelbaar is via de de floppydtv. Aan de andere kant is er zo weinig interessants op tv, dat ik waarschijnlijk prima toe kan met 1 tuner ;-)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen