Gast Geplaatst: 14 februari 2007 Geplaatst: 14 februari 2007 Als ik een herstel punt uit verleden wil terug zetten geeft hij aan na de herstelling dat er niets is veranderd. kan systeem herstel stuk zijn?
Gast Geplaatst: 14 februari 2007 Geplaatst: 14 februari 2007 Mijn compter start zeer traag op momenteel vanaf dat ik de start knop indruk duurt het wel zeker 10 minuten voordat window xp scherm komt dit is vanaf zondag Ik dacht even systeem herstel maar dat werk niet. Er is volgens mij met systeem herstel wat mis Mischien ook wel aan geheugen of de harde schijf Als hij eenmaal is opgestard werkt de computer normaal dus snel. zal het een hardware probleem zijn?
Thomas2000 Geplaatst: 14 februari 2007 Geplaatst: 14 februari 2007 Probeer eens een schijfcontrole. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Zwozwedra Geplaatst: 14 februari 2007 Geplaatst: 14 februari 2007 Verwijder eens alle onnodige hardware (TV-kaart, geluidskaart, netwerk, ...) en start op met zo weinig mogelijk hadrware. Is het spul dan nog weerbarstig, voer dan eens een schijfcontrole uit (zoals Thomas 2000 voorstelt). De vraag is ook wanneer de PC blijft hangen. Is het Win-logo reeds verschenen of is het gedurende de bios-opstart? Als het geheugen in de fout gaat, zal de pc blijven hangen gedurende de POST. Controleer ook eens in je bios of de HD(s) goed herkend worden. Een ander fenomeen dat het opstarten kan vertragen zijn twijfelachtige HD's in een RAID (de RAID wordt dan niet goed herkend). Geef enventueel eens wat meer preciese inlichtingen, ik denk niet dat systeemherstel jou probleem zal oplossen. Jan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen