Ga naar inhoud

Zwitsers stappen massaal over op Satelliet

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Bitrate is inderdaad heel hoog, maar amorfish breedbeeld heb ik daar nog niet gezien.
Dit houd in dat iedereen nog altijd maar naar een breedbeeld met maar 400 beeldlijnen zit te kijken.Aaaaagh.

Ja, maar ondanks dat je dan naar een uitgerokken beeld zit te zijken vind ik toch dat de kwaliteit behoorlijk goed blijft.
Wat ik me overigens wel afvraag is hetvolgende. Normaal gesproken blijft zo'n Zwitsers kaartje geldig begrijp ik, je hoeft er slechts eenmalig voor te betalen. Ik heb zo'n kaartje via een Duitse tussenhandelaar aangeschaft (veel te duur uiteraard) maar op de factuur stond dat het om een 24 maanden abo ging...
Voor de zomer lopen die 24 maanden af... dan weet ik dus meer, maar het zou wel jammer zijn als het echt zou aflopen.

Lijkt me sterk dat je kaartje af loopt. Ik heb nog niet gehoord van tijdelijke kaarten van de Zwitsere omroep. Maar, ik kan me natuurlijk vergissen.

Het gaat volgens mij om of het adres waar die op staat blijft kloppen, te weten een adres dat kijk en luistergeld gerigistreerd is in CH ?

Geplaatst:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Bitrate is inderdaad heel hoog, maar amorfish breedbeeld heb ik daar nog niet gezien.
Dit houd in dat iedereen nog altijd maar naar een breedbeeld met maar 400 beeldlijnen zit te kijken.Aaaaagh.

Ja, maar ondanks dat je dan naar een uitgerokken beeld zit te zijken vind ik toch dat de kwaliteit behoorlijk goed blijft.
Wat ik me overigens wel afvraag is hetvolgende. Normaal gesproken blijft zo'n Zwitsers kaartje geldig begrijp ik, je hoeft er slechts eenmalig voor te betalen. Ik heb zo'n kaartje via een Duitse tussenhandelaar aangeschaft (veel te duur uiteraard) maar op de factuur stond dat het om een 24 maanden abo ging...
Voor de zomer lopen die 24 maanden af... dan weet ik dus meer, maar het zou wel jammer zijn als het echt zou aflopen.

Lijkt me sterk dat je kaartje af loopt. Ik heb nog niet gehoord van tijdelijke kaarten van de Zwitsere omroep. Maar, ik kan me natuurlijk vergissen.

Het gaat volgens mij om of het adres waar die op staat blijft kloppen, te weten een adres dat kijk en luistergeld gerigistreerd is in CH ?

Ik denk het niet. Tenminste, wat het kijk- en luistergeld betreft. Waarom zou je een sat kaart nemen als je ook kabel hebt.....Is een beetje dubble op. Toegegeven, ik heb nog steeds kabel, maar anders zou mijn odchter alleen maar naar de Engelse versie van Playhouse Disney kijken. Nu krijgt ze ook nog wat Duitse taal.
Geplaatst:

Op de factuur staat toch duidelijk vermeld dat het een "24 monate" abo is.

Op welk adres het kaartje geregistreerd is weet ik niet...

Helaas heb ik het kaartje via een Duits bedrijf moeten kopen dat diverse internationale kaarten in de aanbieding heeft... De enige Zwitser die ik kende was niet bereid om een kaartje voor me te bestellen... helaas dus.

Ik hoop echter dat jullie gelijk hebben, en dat het "abo" niet afloopt... Nog een paar maanden te gaan en ik weet het.

Dat wat in een eerdere posting gemeld werd ivm het betalen van kijk en luistergeld is wel het geval in Oostenrijk. Daar "krijg" je alleen een kaartje als je GEZ gebühr betaalt... Voor CH dacht ik dat je gewoon "Zwitser" moest zijn of in CH moest wonen.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen