Gast Geplaatst: 21 december 2000 Geplaatst: 21 december 2000 Ik heb een klein vraagje:<P><BR>Kan ik ook Goldwaver kaarten proggen met mijn JDM Programmer?<P>Ik gebruik ic-prog
Gast Geplaatst: 22 december 2000 Geplaatst: 22 december 2000 Nou Pietje Puk<BR>Alleen een JDM er kom je er niet...<BR>Je hebt ook een eeprom programmer nodig..<BR>Ik zelf gebruik de JDM voor de PIC files<BR>en de Phoenix voor de eeprom en werkt als een speer...<BR>Je moet alleen de kaart uit de phoenix progger halen als je de computer wilt resetten anders blaas je de goldwafer op grrrrrr. <BR>Groetjes<BR>Ruud.
alfadude Geplaatst: 22 december 2000 Geplaatst: 22 december 2000 Een piccard waar je de eeprom vanaf kan halen kan je proggen met een jdm.<BR>Wil je de eeprom laten zitten heb je een phoenix nodig.. Quo signo nata es?
Gast Geplaatst: 22 december 2000 Geplaatst: 22 december 2000 Alpha dude...<BR>Als je ff gelzen had dat het om een goldwafer ging had je dat bericht achterwege kunnen laten...<BR>Groetjes<BR>Ruud.
Aanbevolen berichten