Beurnie1 Geplaatst: 14 februari 2007 Geplaatst: 14 februari 2007 Ik zal proberen de situatie volledig en duidelijk uit te leggen. Ik heb op mijn Relook 400S tot gisterenavond de enigma-image staan (SF team) met gbox en mijn cwshare.cfg bestand om mijn cs in orde te hebben. (en alles werkte) Nu wou ik de Highland image erin zetten (met Flashtools). Daarin zit standaard de gbox (onder menu 1). Wanneer ik nu via ftp onder var/keys mijn cwshare zet (van de vorige, werkende image) dan krijg ik echter geen beeld... Doe ik iets verkeerd, of moet ik nog iets anders doen? (ik zag trouwens dat er bij mij een var/keys staat maar ook een var/keys0 ... Heb ook al geprobeerd om mijn cwshare al eens in beide mappen te slepen) Maar het werkt nog steed niet... Kan iemand me helpen??? (moet ik nog andere bestandjes ftp-en? of iets speciaal doen met de cwshare?) Vu+ solo met Pli & Sab Titan HD 1 - Xwindow - USB HD 500GB
robbedoeske Geplaatst: 14 februari 2007 Geplaatst: 14 februari 2007 Weke Highland,ik heb momenteel de SF Enigma draaien,maar hiervoor had ik highland 2.11 ook met gbox,en dat werkte gewoon.Het schijnt dat 2.13 nogal buggy is.Maar ik moet zeggen die SF Enigma draait ook fanatastisch hoor,zo stabiel als het maar kan.Nog geen panic gehad en de var is voor 85% vol.Verder nog pli-flubber en garnet en de gemini in de multiboot en alles perfect hoor.Maar ja geen twin:-(
Beurnie1 Geplaatst: 14 februari 2007 Auteur Geplaatst: 14 februari 2007 Ik had voordien ook de SFteam erin staan;.. maar blijkbaar krijg ik die momenteel ook even niet meer aan de praat... Ik snap niet wat ik verkeerd doe. Ik heb de all_no_boot erin gezet, en vervolgens via de gele knop de addon Gbox erin gezet, en dan ook nog de gbox-option. Vervolgens heb ik via FTP enkel mijn CWshare in de map var/keys gezet. Moet ik nog wat doen, of doe ik wat verkeerd? Vu+ solo met Pli & Sab Titan HD 1 - Xwindow - USB HD 500GB
robbedoeske Geplaatst: 14 februari 2007 Geplaatst: 14 februari 2007 Is er niets veranderd?? Zoals jij heb ik het ook gedaan en werkte meteen.Hoe start je gbox? via allinone panel of via telnet?
Beurnie1 Geplaatst: 14 februari 2007 Auteur Geplaatst: 14 februari 2007 Ik heb gbox er gewoon ingeladen via de gele knop, en als ik mijn all-in-one panel dan opvraag dan sttaat er niets in... strange... Zou dat kunnen dat mijn gbox dus niet lopende is??? (hoe moet ik het eventueel via telnet doen? Ik ken zelf immers totaal niets van telnet...) Vu+ solo met Pli & Sab Titan HD 1 - Xwindow - USB HD 500GB
Beurnie1 Geplaatst: 14 februari 2007 Auteur Geplaatst: 14 februari 2007 Misschien heb ik een beter idee... Heeft er toevallig iemand de highland image volledig werkende (met de 2 tuners), en kan die daar een back-up van posten? Zodat wij alleen maar onze cwshare erin moeten zetten? (inde var/keys en de var/keys0) Of werkt het zo simpel niet??? Vu+ solo met Pli & Sab Titan HD 1 - Xwindow - USB HD 500GB
robbedoeske Geplaatst: 14 februari 2007 Geplaatst: 14 februari 2007 Om gbox werkend te krijgen met twintuner support is best nog wel een hele toer,op denktenk staat er wel een draadje over geloof ik.Voor wat betreft SF team,dan moet je ook via addons de allinone panel installeren,als je dan op de blauwe toets drukt krijg je wel een menu waarmee je gbox kunt starten.Evt kun je gbox ook via telnet starten.cd /var/etc en dan ./gbox& ingeven. suc6
Beurnie1 Geplaatst: 14 februari 2007 Auteur Geplaatst: 14 februari 2007 aha, nu ben ik mee :-) Ik was vergeten die all-in-one pannel te installeren. Thanks voor de info! (ps had inderdaad uw draadje ook al bekeken op denktenk-) Vu+ solo met Pli & Sab Titan HD 1 - Xwindow - USB HD 500GB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen