Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik kan de drivers van de netwerkkaart niet correct installeren. De 3com netwerkkaart driver installatie lijkt goed te gaan, tot op het einde, dan staat er:

"Er is een fout opgetreden tijdens het installeren van het apparaat. Het inf.bestand of de apparaatgegevensset of element komt niet overeen met de opgegeven installatie klasse."

Bij systeembeheer verschijnt er een uitroeptekentje.

De drivers haalt windows 2000 prof. uit zijn eigen driver.cab . Maar ook als ik probeer de drivers, na verwijdering en heropstart, van de fabrikant voor win2000, krijg ik dezelfde melding.

Ik heb al de driver.cab terug gezet vanaf de cd, maar dat mocht niet baten.

Wie weet raad?

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Geplaatst:

Het bereft trouwens een 3 com 3C905B-TX

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Geplaatst:

Heb je al geprobeerd de netwerkkaart in een ander PCI-slot te plaatsen? Het kan een IRQ-probleem zijn, en daarmee wordt dit opgelost.

Jan

Geplaatst:

ja werkt ook niet

Geplaatst:

eigenlijk heeft 3com wel erg goede drivers die w2k compatibel zijn

maar meestal is het probleem een foutieve driver installatie ongedaan te maken

ik probeer dat meestal als volgt

het apparaat in apparaat beheer wissen (en geen netwerkkabel eraan hebben hangen)

meteen daarna een CCleaner scan issues doorvoeren en opschonen

meteen aansluitend een PC herstart

als die is geherstart wil er een nieuw hardware apparaat een driver hebben

cheers

Redemption Day

Sherel Crow, Johnny Cash

Geplaatst:

Hoi,

Jouw raad opgevolgd maar gaf ook geen soelaas.

Ik kon de 3com geneens normaal verwijderen in apparaatbeheer,dat had ik al geprobeerd.

Ik heb nu net maar even die 3com eruitgetrokken met de pc uit vanzelf.

De 3com even vervangen voor een realtec en de pc herstart nadat ik een ghost van vorige week heb teruggezet.

De pc loopt weer als een zonnetje maar de klachten begonnen van de week omdat ik steeds vaker mijn netwerkverbinding zag wegvallen en met het downloaden uit nieuwsgroepen kreeg ik met 1 draadje eweka 50-60K terwijl dit normaal 800 is.

Ergo,de 3com is gewoon overleden.

Net even een nzb opgestart en jawel de snelheid is weer als vanouds.

Ik had de isp ook al gebeld en het probleem uitgelegd.

Ik ga ze even terugbellen en zeggen wat het probleem was.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen