Gast Geplaatst: 23 december 2000 Geplaatst: 23 december 2000 Wat heb ik nodig om mijn philips ontvanger aan te sluiten op mijn comp, en zijn er ook editprogramma's voor deze ontvanger ?????<BR>is het een goeie ontvanger om mee knutselen<BR>
Gast Geplaatst: 23 december 2000 Geplaatst: 23 december 2000 Je moet wat duidelijker zijn. DST5816 ??<BR>Philips aan computer ?? Bedoel je loggen <BR>Editprogramma ------> Nee<BR>Knutselen -----> Wat knutselen ????
Gast Geplaatst: 26 december 2000 Geplaatst: 26 december 2000 Ja inderdaad een philips 5816<BR>ik bedoel de poort die op de ontvanger zit<BR>en knutselen of ie gemakelijk is om een kaarje te lezen of dat er extra software op moet<BR>
Gast Geplaatst: 26 december 2000 Geplaatst: 26 december 2000 Hoi, ik heb zelf ook pas de Philips, en ik moet zeggen dat ik best wel tevreden over ben. snel zappen, en makkelijk in de bediening. klein minpuntje is de mogelijkheid om de kanalen te ordenen, gaat allemaal vrij moeizaam via de afstandsbediening.<P>Misschien dat dit mogelijk is door hem aan te sluiten op een PC, maar daar heb ik geen ervaring mee (komt misschien nog wel)<P>groetjes en suc6 , Zoeffie<BR>
Aanbevolen berichten