Spiderman1974 Geplaatst: 18 februari 2007 Geplaatst: 18 februari 2007 Hallo Mensen, Boven op een slaapkamer staat een pc die ik als HTPV wil gaan gebruiken met 2 DVB-s kaarten, maar er loopt maar 1 satelliet kabel naar boven. Is het dan toch mogelijk om beide kaarten aante sturen? Beide DVB-s kaarten hebben ook maar 1 aansluiting dus doorlussen kan niet. Greetz, Spiderman DM800HD ~ OpenPLi DM7000 ~ OpenPLi DM500C ~ OpenPLi WafeFrontier T55 13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*
Albert_H Geplaatst: 18 februari 2007 Geplaatst: 18 februari 2007 Als je op beide kaarten de volle keuze wilt heben niet. Je kunt wel koppelen met een splitter maar dat geeft beperkingen in de te bekijken transponders. Unicable gaat ook niet omdat daarvoor de ontvanger geschikt moet zijn en dat heeft een speciale LNB nodig. Er zijn nog wel andere mogelijkheden om twee sat signalen over één kabel te laten lopen, maar die zijn al gauw zo duur dat het nauwelijks nog interresant is. De beste keus is toch een twin of quad LNB met éénm kabel naar elke ontvanger. Of een quattro met multiswitch natuurlijk. Wat betreft de beperkingen van het gebruik van een splitter of doorkoppelen zoek maar even op splitter en mijn naam, ik heb er al verschillende keren wat over gepost. Albert_H. Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.
Gast Geplaatst: 26 februari 2007 Geplaatst: 26 februari 2007 een tweede kabel + twin LNB is de beste optie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen