Ga naar inhoud

[TF6000] Informatie en ervaringen gevraagd.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik overweeg een TF6000 te kopen.

Wie kan mij informeren over het volgende :

Zijn de TAPS van mijn TF5000PRV ook voor de TF6000 te gebruiken ?

Neemt de TF6000 'gedecodeerd'of 'gecodeerd'op ?

Wie heeft dit toestel en wat zijn de ervaringen ?

Met vriendelijke groet en dank !

Groet,

KnowKnow

TF5000PRV, XCAM ORION, DIGITALWORLD SFT2000

Geplaatst:

Sinds een paar maanden hebben wij naast onze TF4000 ook een TF6000. Qua opnemen gedragen beide machines zich min of meer gelijk. Het belangrijkste verschil voor ons is dat de 6000 twee programma's tegelijkertijd kan opnemen. Met je 5000 kan jij dat natuurlijk al.

Verder kan je met de prachtige Silverline tap de opnames die gecodeerd zijn opgenomen, 's nachts ongecodeerd kopiëren.

Ik denk dat er voor jouw nauwelijks verschillen zullen zijn.

Oh ja, de taps zijn hetzelfde als voor de 5000/5050.

Onze ervaringen.

Ik heb het gevoel dat de audio/video synchroniteit op de 4000 beter en stabieler is. Maw: op de 6000 is de weergave van een opgenomen programma soms niet helemaal synchroon. Even stoppen, een markertje zetten of een stukje terugspoelen lost het meestal wel op.

Een alfanumeriek display is weer heerlijk. Dit heb ik echt al heel lang gemist sinds m'n Nokia 9600.

Verder is het ook fijn om de 6000 gewoon in het netwerk te hebben. Even snel wat mp3's op de harde schijf te zetten en afspelen, even snel een nieuwe tap naar de ontvanger te kopiëren om uit te proberen. Dit allemaal is erg handig.

De Dreambox bezitters weten natuurlijk niet beter, maar voor Topfield bezitters is het een verademing. Ik weet wel dat met usb ook een hoop kan, maar dat is toch niet hetzelfde als een echte aansluiting op het netwerk.

Succes, Kees

Ouderwets DM8000 en DM500HD. (Met PLi)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen