Gast Geplaatst: 18 februari 2007 Geplaatst: 18 februari 2007 Hallo, Als ik de humax aanheb, die het verder gewoon prima doet, geeft hij nog steeds de zomertijd aan. Ik heb de handleiding 3 keer in de rondte gelezen, weet nog steeds niet hoe ik de juiste tijd moet instellen. Of... gaat dit via de tv???????????? thx nvdb
guykers Geplaatst: 21 februari 2007 Geplaatst: 21 februari 2007 @ nvdb Allereerst welkom op dit board. Daar er meerdere typen van humax recievers zijn, welke ook nog verschillende soorten FW kunnen hebben, begrijp je dat jouw info eigenlijk te summier is. Bij een humax 5400 met TOH software menu,toh,config, check time on all channels --> ALL controleer eens bij menu,installatie,systeeminstellingen,tijdinstellingen wat er op de 2de regel staat : gmt+1 ? Om het probleem op te lossen, heb je nog 5 weekjes, want dan begint de zomertijd weer. suc6 en volgende keer wat meer info graag nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen