Ga naar inhoud

hoe de meest interessante HD stations ontvangen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben een nieuwkomer die al wel veel info bestudeerd heeft, maar graag advies heeft van sat experts.

Omdat ik binnenkort een systeem wil installeren zou ik graag willen weten wat de meest interessante HD stations zijn om te bekijken en welke Astra's ik dan perse moet kunnen ontvangen en hoeveel LNB's ik dan moet (laten) monteren op welke schotel (Archsat??).

reuze bedankt.

Geplaatst:

Begin met simpel schoteltje enkel lnb en ga wat lopen klooien enzo

Wat lezen en vragen stellen, dan komt de rest vanzelf

Ik zie het toch persoonlijk...motor ertussen is bijv. optie 2

Expert ben ik niet...

Geplaatst:

HD ontvangst heb je eerst een HDtv ontvanger voor nodig

dat kan zijn een humax, homecast, philips dsr 9005, topfield, en meer .

Als je dan toch nog geen goede schotel hebt (archsat) kijk dan eens voor een multytenne een schat van een antenne waar mee je alle astra's hebt en de hotbird.

Heb je meteen alle meeste HD kanalen te pakken waarvan de beste BBC op astra 2 zit.

Pietsky Satellietsky

[color:"bleu"]Humax 5400 2x,Echostar 3000ip, Triax 78, Fibo 90, philips lnb, Vbox 2, Edison 0,2 lnb, Moteck SG 2100A.

TV Philips 42PF 9631-10,Philips HTS 9800W.

Geplaatst:

Erg bedankt voor je input. In mijn Satellietgids krijgt de door jou genoemde schotel best een leuke recensie/testresultaat (dus dat ga ik doen).

Je noemt verder de Philips DSR 9005. Deze receiver staat op mijn verlanglijst/wil ik graag aanschaffen, maar wordt niet in Nederland geleverd (bij Philips geinformeerd, maar daar wordt ik niet veel wijzer). Weet jij hier iets meer van? Het ding in Duitsland kopen heeft veel haken en ogen vgl. mij.

bedankt.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen