Psychosammie Geplaatst: 19 februari 2007 Geplaatst: 19 februari 2007 We hebben hier een XP PC die gruwelijk langzaam bij alles wat erop willen doen. Verkennen starten? Halve minuut wachten! En dat geldt eigenlijk voor alles. Nu heb ik wel eens gelezen dat dit veroorzaakt wordt door niet bestaande netwerk connecties. Heeft iemand een idee waar te kijken en hoen dit op te lossen. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
kaelem Geplaatst: 19 februari 2007 Geplaatst: 19 februari 2007 Ik had vorige week soortgelijke problemen. Ik kwam er laat achter maar de netwerkkaart bleek gewoon defect te zijn. Pc werd ook erg traag. Probeer het eens,je weet maar nooit. -= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-
Ome Merde Geplaatst: 19 februari 2007 Geplaatst: 19 februari 2007 eerst de nodige scans er op los laten, desnoods in de veilige modus. * crapcleaner : www.ccleaner.com * online virusscanner (bitdefender bijvoorbeeld) : www.bitdefender.com/scan8/ie.html * spywarescan, bijv. met HitmanPro of afzonderlijk met minimaal Spybot en Ad-Aware en dan nog eens beoordelen. merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen