Gast Geplaatst: 23 december 2000 Geplaatst: 23 december 2000 Hoi,<BR>Ik ben afkomstig van het D2MAC traject en heb onlangs een SECA ontvanger gekocht met daarbij een Wafer programmer (DL-20) waarmee ik een 24C16 & een 16F84 kan programmeren. Nu werkt dit voor SECA zonder problemen. Kan ik deze kaart dmv andere hex & bin bestandjes ook gebruiken voor een irdeto ontvanger van Echostar ? Wie helpt mij met deze (domme ?) vraag...
Gast Geplaatst: 23 december 2000 Geplaatst: 23 december 2000 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by juan:<BR><B>ja dat kan</B></font><HR></BLOCKQUOTE><P>Waar haal ik deze werkende bestanden dan ? <P>Voor SECA heb ik een duck en een kat bestand, zijn die er ook voor irdeto ? <BR>Ik ben nog niet zover dat ik ze zelf kan maken/editen. Gaat dat net zoals bij Voyager ?
rienk Geplaatst: 23 december 2000 Geplaatst: 23 december 2000 irdeto is eigelijk atijd goed het verschil kan hem aleen nog in het type 0 C of D cam zitten maar ik denk dat je ontvanger een 0 cam heeft Rienk
Gast Geplaatst: 23 december 2000 Geplaatst: 23 december 2000 op <A HREF="http://www.beamer.dk" TARGET=_blank>www.beamer.dk</A> staan goed werkerde files voor de echostar met irdeto ci. Bij de download zit tekst met korte uitleg
Gast Geplaatst: 23 december 2000 Geplaatst: 23 december 2000 De procedure is precies het zelfde als bij seca, met de bijkomstigheid dat je NA het programmeren van de EEPROM nog een keer een een bestand met b.v. de naam iredeto.hex moet programmeren. Zie de Irdeto dowload-site.<P>groeten<BR>
Gast Geplaatst: 23 december 2000 Geplaatst: 23 december 2000 Ja, en welke moet ik dan hebben, er staan zoveel verschillende... Is het receiver afhankelijk ? Het is een echostar, weet alleen niet welk model.<P>Thanks already,<P>Gerrie
Gast Geplaatst: 25 december 2000 Geplaatst: 25 december 2000 Gerrie,<BR>Op Beamers homesite kun je het passwoord voor de zip file ophalen. Hij doet dit om je te 'verplichten' ook zijn site regelmatig te bekijken.
Gast Geplaatst: 25 december 2000 Geplaatst: 25 december 2000 Peter,<BR>bedankt echter,<BR>De hex-files zijn gezipped/password protected.<P>Gerrie
Gast Geplaatst: 26 december 2000 Geplaatst: 26 december 2000 Yes,<P>Ik heb de bestanden maar geen beeld. Het is een Echostar DSB9800, ik kreeg meteen beeld met de ir0eepr.hex echter het beeld was meteen weer weg. Ligt dit aan de ontvanger of wellicht toch de verkeerde bestanden?<BR>Heeft deze ontvanger een CI ALLCAM of embedded cam? Moet ik de kaart een tijdje laten zitten? Wellicht is dat mogelijk (autoupdate) maar dan moet ik er wel zeker van zijn dat ik de juiste bestanden heb.<P>Gerrie
Aanbevolen berichten