ROBAK Geplaatst: 19 februari 2007 Geplaatst: 19 februari 2007 Ik heb hier in een nokiakabelbox een sat tuner in gezet nou heb ik gelezen dat er geen LNB spanning is( pen 1 van de tuner is geen spanning aanwezig), wie kan mijn helpen zodat dat ik weet welke onderdelen er in (heb gelezen een stuk of 30???) moeten om hem werkend te krijgen. Gr Ron
metropar Geplaatst: 24 februari 2007 Geplaatst: 24 februari 2007 MINSTENS 30 stuks moeten er nog bij ingebouwd worden en allemaal smd is bijna niet te doen vooral niet als je alle onderdelen nog moet gaan kopen wordt het wat betreft onderdelen en tijd veel te duur kan je veel beter een sagem dbox2 kabel ombouwen hoef je echt alleen maar de tuner te wisselen en verder niets gr metropar VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500, nokia9600 ,dbox2
ROBAK Geplaatst: 27 februari 2007 Auteur Geplaatst: 27 februari 2007 Metropar bedankt voor je reactie. Iemand toevallig nog een defecte dbox liggen??? Gr Ron
metropar Geplaatst: 27 februari 2007 Geplaatst: 27 februari 2007 zeer waarschijnlijk kan je ook de voedings onderdelen van een dbox1 mainboard gebruiken je moet zowel aan boven als aan onder zijde smd onderdelen monteren maar is echt monniken werk heb dit een keer gedaan bij een dbox1 kabel omgebouwd naar sat maar is niet economisch verantwoordt gr metropar VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500, nokia9600 ,dbox2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen