Gast Geplaatst: 20 februari 2007 Geplaatst: 20 februari 2007 Ik zoek iemand in de buurt van Arnhem die mijn aston 1.05 module weer tot leven kan wekken.ik krijg sinds een paar dagen continu de melding ci module initialiseren.
alfred de witt Geplaatst: 20 februari 2007 Geplaatst: 20 februari 2007 misschien een probleem met de ontvanger. Als de ci echt overleden is is hij niet te repareren. Alfred Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55"
JohnnyBee Geplaatst: 20 februari 2007 Geplaatst: 20 februari 2007 In wat voor een ontvanger steekt hij en heb je iets veranderd misschien? Johnny. TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!! Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond )
Gast Geplaatst: 20 februari 2007 Geplaatst: 20 februari 2007 de ontvanger is een humax 2000,maar daar ligt het niet aan ik heb de module in meerdere ontvangers getest en allemaal het zelfde.
JohnnyBee Geplaatst: 20 februari 2007 Geplaatst: 20 februari 2007 Ok, dan is het over aan de microchirurgen, want zo'n CI is 1 en al SMD :-) Johnny. TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!! Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond )
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen