Murdock Geplaatst: 12 maart 2007 Geplaatst: 12 maart 2007 Wat voor module heb jij dan? Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Gast Geplaatst: 12 maart 2007 Geplaatst: 12 maart 2007 Een Aston cam 2.17 wat dus ook de reden was om de ontvanger te updaten van 242 251. Groeten, Martin
mifi Geplaatst: 12 maart 2007 Geplaatst: 12 maart 2007 Citaat: Na aanleiding van de opmerking van Rob over library en beeld op zwart. Probleem bestaat bij mij ook nog steeds. Na het bekijken van een gecodeerd programma en daarna weer terugschakelen naar live beeld boel op zwart, alleen nog BVN. Even standby en er is weer beeld. Ik weet niet of het al optreedt naar het bekijken van 1 gecodeerd programma uit de library of dat je er minimaal 2 moet bekijken (wat ik dus meestal doe). Het zou plezierig zijn als dit in de volgende versie (252?) echt goed gaat werken. Heb ik ook last van (met 251), behalve als ik heel langzaam wissel. Niet realistisch eigenlijk. Je kunt niet eens fatsoenlijk door de library bladeren als het langzaam moet. Overigens, ik heb ook regelmatig dat als ik de EPG oproep, die wel verschijnt maar dat ik er niet met de pijltjes doorheen kan navigeren. Na een reboot is het weer oke. Hebben jullie dat ook met 251 en een Aston Cam 2.17? m ---- Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen