Gast Geplaatst: 22 februari 2007 Geplaatst: 22 februari 2007 Hallo, Ik heb een probleem met het schakelen/configureren van een diseqc switch in MythTV. De switch is nieuw en niet defect, getest aan een Humax. Heeft iemand hier ervaring mee of kan iemand uitleggen hoe dit te configureren onder Mythtvsetup? Het is mij nu niet duidelijk wat de juiste instellingen zijn in Myth zodat ik zeker weet dat het kanalen scannen goed gaat werken. Ter info: - zonder switch kan ik transponders scannen en kanalen ontvangen. - ik heb nu een diseqc 4 poorts switch onder card input geconfigureerd met daaraan 4 universal LNB's (poort 1 t/m 4). Mijn configuratie is alsvolgt: WaveFrontier T90 Triax diseqc 1.0 switch 4/1 met hoge ontkoppeling 4 LNBF’s Maximum Twin 0.3db MythTV 0.20 TechnoTrend Budget S-1500 met CI-module Aangezien ik niet precies weet waar ik de vraag moest stellen, heb ik hem maar bij de PCI DVB kaarten gezet. Leek mij de meest voor de handliggende plek. Uiteraard heb ik het forum doorzocht, echter niks gevonden. Daarnaast heb ik op Google zitten zoeken maar ook niets van waarde gevonden of het meeste wel uitgeprobeerd. Alvast bedankt voor eventuele reacties!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen