carvan Geplaatst: 23 februari 2007 Geplaatst: 23 februari 2007 Wie kan me eventueel zeggen of er een repair kit bestaat voor Xsat 410, of een schema van de voeding ontvanger bestaat, zoals bij de HUMAX 5400. Mijn voeding is namelijk kapot en ik zou deze graag zelf herstellen. In positief geval waar kan ik deze dan vinden. Alle info is welkom. Carlos
D.Quijote Geplaatst: 23 februari 2007 Geplaatst: 23 februari 2007 Ik had ook problemen met de voeding, en dat bleek de Elco te zijn. Lees hier ma even. gr.D.Quijote http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...rt=all&vc=1 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
carvan Geplaatst: 23 februari 2007 Auteur Geplaatst: 23 februari 2007 Hallo eerst en vooral bedankt voor de snelle reaktie, wat mijn probleem is dat wanneer ik de stekker insteek ik geen reaktie krijg van de ontvanger. Wanneer ik dit herhaalde keren na elkaar doe,en dan zeer snel, dan gebeurd het wel dat de ontvanger opstart. Elco's staan niet bol bij mij. Ik ga ze toch voor alle zekerheid vervangen. MVG Carlos
Gast Geplaatst: 23 februari 2007 Geplaatst: 23 februari 2007 Ik stuur je m'n verzameldocument met allerlei reparatietips van de Xsat410. De info heb ik in de loop der tijd verzameld. Tevens de tip om wat elco's naast het tunerblikje te vervangen. suc6
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen