Satlook Geplaatst: 23 februari 2007 Geplaatst: 23 februari 2007 Is het mogelijk om een Unicable lnbf te gebruiken in combinatie met een diseq motor? Het is de bedoeling dat de de receiver die het dichts bij de motor staat de motor moet laten draaien DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
janhendrik Geplaatst: 24 februari 2007 Geplaatst: 24 februari 2007 @ Satlook Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar volgens de informatie die ik heb kan het wel. Natuurlijk is het wel zo dat als je je schotel draait de rest van de doorgeluste ontvangers ook die satelliet kijken waar jij op dat moment op uitgericht staat. Meerder satellieten op een vaste schotel lukt nog niet, maar men schijnt aan een oplossing te werken, de zgn feedschakelaar, en medio dit voorjaar moet dit op de markt komen. Janhendrik. Uitgeschoteld door de verhuizing......
Satlook Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Geplaatst: 25 februari 2007 Een satelliet is in iedergeval genoeg in combinatie met de motor, Het is niet voor me zelf maar voor een vriend van mij en dan is het een beetje lullig als hij zo'n ding aanschaft en het werkt niet Bedankt voor de info dan ga ik er een bestellen DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
Gast Geplaatst: 25 februari 2007 Geplaatst: 25 februari 2007 Ik ben momenteel ook bezig met deze configuratie voor een kennis.De schotel en de motor staan reeds uitgericht.Gister bezig geweest een inverto in te stellen(wat een gepuzzel) had weinig tijd en ga dit de komende week afronden.Laat nog weten hoe dit zich verder onwikkelt.
Gast Geplaatst: 28 februari 2007 Geplaatst: 28 februari 2007 Werkt inderdaad probleemloos dat wil ik nog even kwijt.
janhendrik Geplaatst: 1 maart 2007 Geplaatst: 1 maart 2007 Bedankt voor de bevestiging. Dit is een van de weinige dingen die ik nog niet heb gedaan, draaien met diseqc en unicable. Wist wel dat het kon vanuit de documentatie die ik heb. Janhendrik. Uitgeschoteld door de verhuizing......
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen