Gast Geplaatst: 24 februari 2007 Geplaatst: 24 februari 2007 Ik hoorde net van mijn Engelse Sky povider dat deze functie vanaf volgende maand gratis wordt. Nu is dit alleen voor de top paketten gratis en voor de andere paketten moet er iets van £10 per maand betaald worden. Is er iemand die hier iets meer van weet? Groet, JJK
Koen B Geplaatst: 24 februari 2007 Geplaatst: 24 februari 2007 Een hele thread daarover hier. Kort samengevat: veel rook en weinig vuur. Zal wel niet gebeuren. VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂
Gast Geplaatst: 24 februari 2007 Geplaatst: 24 februari 2007 Bedankt voor de link. Ik heb altijd geleerd: " Waar rook is, is vuur." We wachten het maar af. Ik wacht in ieder geval nog steeds op mijn SKY + activatie hoewel ik het top pakket heb. Ze zijn net zo laks als CDS schijnt het.....
Gast Geplaatst: 24 februari 2007 Geplaatst: 24 februari 2007 Die £10 per maand is natuurlijk belachelijk, dus ik hoop dat dat eruit gaat. Maar goed, met Sky weet je het nooit. Wat een extreem duur dramabedrijf is dat...
spongebob Geplaatst: 25 februari 2007 Geplaatst: 25 februari 2007 je kan toch ook gewoon kijken en dan ook opnemen met je dreambox. Dan heb je ook een vel leukere SKY+ dacht ik... dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47 visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28 TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen